
ÇOCUĞUMUN MAAŞI KESİLDİHastanenin 9. katına çıkan vatandaş özürlü çocuğunun maaşının kesildiğini iddia ederek intihar girişiminde bulundu. Şahıs SGK İl Müdürü'nün gelmesini aksi takdirde kendini aşağıya atacağını söyledi. İl müdürünün şahsı ikna etmek için olay yerine geçtiği öğrenildi.









