
19 EYLÜL GAZİLER GÜNÜ
Aziz milletimiz, ezelden beri mukaddes vatanımız uğrunda şehit ve gazi olmayı büyük bir onur ve gurur kaynağı saymıştır. Şehitlerimiz ve gazilerimiz; vatanın bölünmez bütünlüğü, ülkemizin huzuru, güvenliği için canları pahasına görev yaparak milletimize mal olmuşlardır. Bugün, şehitlerimizin ve gazilerimizin emsalsiz fedakârlıkları sayesinde huzur içinde yaşıyor, geleceğe güvenle bakıyoruz. Ülkenin her köşesinde ortak duygularla şehitlerimize ve gazilerimize minnet ve şükranlarımızı sunuyoruz. Türk halkı şehit ve gazilerimizin değerini daima bilmiş, onları büyük bir sevgiyle ve takdirle yadetmiştir.
GAZİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI TEŞKİLATLANMIŞTIR
Gazilerimizin saygınlıklarına yakışır şekilde imkân ve şartlara kavuşturulması ve gerek gazilerimizin gerekse şehit yakınlarının sorunlarının çözümü için Devletimiz yoğun gayret göstermektedir. Bu amaçla İçişleri Bakanlığı tarafından 81 il valiliğine bağlı olarak görev yapan Şehit ve Gazi İşlemleri Şube Müdürlüğü kurulmuştur. Yine Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı bünyesinde de Şehit Yakınları ve Gaziler Dairesi Başkanlığı teşkilatlanmıştır.
TÜM GAZİLERİMİZE ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM
Şehitlerimizin ve gazilerimizin kutsal emanetine, nesilden nesile yaşatılan bir ruh ve anlayışla sahip çıkacağımızı, çocuk ve gençlerimize daha güzel bir hayat, daha müreffeh bir ülke bırakmak için milletçe sarsılmaz bir irade ile çalışmaya devam edeceğimizi bir kez daha vurgulamak istiyorum. Bu düşüncelerle, Gaziler Günü'nde, Gazi Mustafa Kemal ve silah arkadaşlarını, şehitlerimizi ve aramızdan ayrılan gazilerimizi minnet ve rahmetle anıyor, tüm gazilerimize şükranlarımı sunuyorum''. dedi
Aziz milletimiz, ezelden beri mukaddes vatanımız uğrunda şehit ve gazi olmayı büyük bir onur ve gurur kaynağı saymıştır. Şehitlerimiz ve gazilerimiz; vatanın bölünmez bütünlüğü, ülkemizin huzuru, güvenliği için canları pahasına görev yaparak milletimize mal olmuşlardır. Bugün, şehitlerimizin ve gazilerimizin emsalsiz fedakârlıkları sayesinde huzur içinde yaşıyor, geleceğe güvenle bakıyoruz. Ülkenin her köşesinde ortak duygularla şehitlerimize ve gazilerimize minnet ve şükranlarımızı sunuyoruz. Türk halkı şehit ve gazilerimizin değerini daima bilmiş, onları büyük bir sevgiyle ve takdirle yadetmiştir.
GAZİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI TEŞKİLATLANMIŞTIR
Gazilerimizin saygınlıklarına yakışır şekilde imkân ve şartlara kavuşturulması ve gerek gazilerimizin gerekse şehit yakınlarının sorunlarının çözümü için Devletimiz yoğun gayret göstermektedir. Bu amaçla İçişleri Bakanlığı tarafından 81 il valiliğine bağlı olarak görev yapan Şehit ve Gazi İşlemleri Şube Müdürlüğü kurulmuştur. Yine Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı bünyesinde de Şehit Yakınları ve Gaziler Dairesi Başkanlığı teşkilatlanmıştır.
TÜM GAZİLERİMİZE ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM
Şehitlerimizin ve gazilerimizin kutsal emanetine, nesilden nesile yaşatılan bir ruh ve anlayışla sahip çıkacağımızı, çocuk ve gençlerimize daha güzel bir hayat, daha müreffeh bir ülke bırakmak için milletçe sarsılmaz bir irade ile çalışmaya devam edeceğimizi bir kez daha vurgulamak istiyorum. Bu düşüncelerle, Gaziler Günü'nde, Gazi Mustafa Kemal ve silah arkadaşlarını, şehitlerimizi ve aramızdan ayrılan gazilerimizi minnet ve rahmetle anıyor, tüm gazilerimize şükranlarımı sunuyorum''. dedi












