
HEDİYE TAKTİM ETTİ
Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Eskişehir İl Müftülüğü görevine atanan Kırıkkale eski Müftüsü Bekir Gerek’i makamında kabul etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Saygılı, Kırıkkale’ye yaptığı hizmetlerden dolayı Gerek’e teşekkür hediyesi takdim etti.
HERKESLE KUCAKLAŞTIM
Gerek, “Görev sürecim boyunca kapım, herkese açık oldu. Herkese açık olmadan kasıt, kendi görevlerimiz ve halkımızın her zaman yanında olduk. Düşüncesi ve fikri, partisi, meşrebi anlayışı ne olursa olsun herkesle kucaklaştım. Şehrimizde kardeşlik, birlik ruhunun canlanmasına önemli katkı verdim. Müftülük her kesim tarafından kabullendi, sevildi ve takdir gördü. Sözüne değer verildi, itibar edildi” dedi.
NUR CAMİİ GÜZEL ÖRNEK OLDU
“Kırıkkale’de Kırıkkalelilerle bütünleşerek hizmetlerimizi gerçekleştirdik. Hem devlet büyüklerimizle hem de halkımızla bütünleşmek suretiyle önemli çalışmalar gerçekleştirdik. Eskiden ulu mabedleri sultanlar yaptırırdı. Şimdi ulu mabedi hep beraber Kırıkkaleliler olarak birlikte yaptık. Tarihimizde ne kadar ulu mabedler varsa bir sultanın ismi vardır orada. Ama burada Nur Camii’nin ismi var. Bu önemli bir başarı diye düşünüyorum. Bu bakımdan Türkiye’de yan yana koyun, alt alta koyun Külliyesi ile beraber Türkiye’de ki bu anlamda mabedin sayısı 10’u geçmez” dedi.
Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Eskişehir İl Müftülüğü görevine atanan Kırıkkale eski Müftüsü Bekir Gerek’i makamında kabul etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Saygılı, Kırıkkale’ye yaptığı hizmetlerden dolayı Gerek’e teşekkür hediyesi takdim etti.
HERKESLE KUCAKLAŞTIM
Gerek, “Görev sürecim boyunca kapım, herkese açık oldu. Herkese açık olmadan kasıt, kendi görevlerimiz ve halkımızın her zaman yanında olduk. Düşüncesi ve fikri, partisi, meşrebi anlayışı ne olursa olsun herkesle kucaklaştım. Şehrimizde kardeşlik, birlik ruhunun canlanmasına önemli katkı verdim. Müftülük her kesim tarafından kabullendi, sevildi ve takdir gördü. Sözüne değer verildi, itibar edildi” dedi.
NUR CAMİİ GÜZEL ÖRNEK OLDU
“Kırıkkale’de Kırıkkalelilerle bütünleşerek hizmetlerimizi gerçekleştirdik. Hem devlet büyüklerimizle hem de halkımızla bütünleşmek suretiyle önemli çalışmalar gerçekleştirdik. Eskiden ulu mabedleri sultanlar yaptırırdı. Şimdi ulu mabedi hep beraber Kırıkkaleliler olarak birlikte yaptık. Tarihimizde ne kadar ulu mabedler varsa bir sultanın ismi vardır orada. Ama burada Nur Camii’nin ismi var. Bu önemli bir başarı diye düşünüyorum. Bu bakımdan Türkiye’de yan yana koyun, alt alta koyun Külliyesi ile beraber Türkiye’de ki bu anlamda mabedin sayısı 10’u geçmez” dedi.












