
GENİŞ KATILIM OLDU
İlimiz Yahşihan ilçesi Emirler mahallesindeki baba evinde gerçekleşen anma yemeği programına; Vali Haktankaçmaz’ın yanı sıra Yahşihan Kaymakamı Fatih Şahin, İl Jandarma Komutanı J. Albay İ. Ayhan Vural, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür Vekili Hatice Uğurlu, Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Şube Başkanı Rıfat Öcal, şehit yakınları, gaziler ve vatandaşlar katıldı. Yemek ikramından sonra tüm şehitlerimizin ruhu için Kur’an-ı Kerim tilaveti ve dua okundu.
ALLAH’TAN RAHMET DİLEDİ
Daha sonra Vali Haktankaçmaz şehit aileleri ile bir süre sohbet ederek burada yaptığı konuşmada; “Değerli şehit yakınlarımız, gazi yakınlarımız ve gazilerimiz. Geçen yıl bugün Peygamberimize komşu olmak ümidiyle, Rahmet-i Rahmana uğurladığımız Ali Tonga şehidimizin anma yemeğindeyiz. Bu yemekler bir bakımdan şehitlerimizi ve gazilerimizi birkez daha hatırlama imkanı sunuyor. Muhakkak bizler de Türk milletinin her bir ferdi olarak her şehit haberiyle kendi evladını kaybetmiş gibi çok üzülüyoruz. Ama ateş düştüğü yeri yakar. Şehit ailelerine, şehitlerimizin çok kıymetli yakınlarına destek olmak, acılarını paylaşmak onlarla birlik ve dayanışma içerisinde olduğumuzu göstermek çok önemli. Bu vesile ile hem Ali Tonga kardeşimizin, şehidimizin mekânının cennet olmasını Yüce Rabbimden diliyorum. Hem ebediyete göç eden bütün şehitlerimize ve gazilerimize Allah’tan rahmet diliyor, hepinize afiyet olsun diyorum.” dedi.
Haber merkezi
İlimiz Yahşihan ilçesi Emirler mahallesindeki baba evinde gerçekleşen anma yemeği programına; Vali Haktankaçmaz’ın yanı sıra Yahşihan Kaymakamı Fatih Şahin, İl Jandarma Komutanı J. Albay İ. Ayhan Vural, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür Vekili Hatice Uğurlu, Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Şube Başkanı Rıfat Öcal, şehit yakınları, gaziler ve vatandaşlar katıldı. Yemek ikramından sonra tüm şehitlerimizin ruhu için Kur’an-ı Kerim tilaveti ve dua okundu.
ALLAH’TAN RAHMET DİLEDİ
Daha sonra Vali Haktankaçmaz şehit aileleri ile bir süre sohbet ederek burada yaptığı konuşmada; “Değerli şehit yakınlarımız, gazi yakınlarımız ve gazilerimiz. Geçen yıl bugün Peygamberimize komşu olmak ümidiyle, Rahmet-i Rahmana uğurladığımız Ali Tonga şehidimizin anma yemeğindeyiz. Bu yemekler bir bakımdan şehitlerimizi ve gazilerimizi birkez daha hatırlama imkanı sunuyor. Muhakkak bizler de Türk milletinin her bir ferdi olarak her şehit haberiyle kendi evladını kaybetmiş gibi çok üzülüyoruz. Ama ateş düştüğü yeri yakar. Şehit ailelerine, şehitlerimizin çok kıymetli yakınlarına destek olmak, acılarını paylaşmak onlarla birlik ve dayanışma içerisinde olduğumuzu göstermek çok önemli. Bu vesile ile hem Ali Tonga kardeşimizin, şehidimizin mekânının cennet olmasını Yüce Rabbimden diliyorum. Hem ebediyete göç eden bütün şehitlerimize ve gazilerimize Allah’tan rahmet diliyor, hepinize afiyet olsun diyorum.” dedi.
Haber merkezi












