
Kırıkkale’de sağlık alanında önemli bir gelişmeye daha imza atıldı. Hastanede, obezite cerrahisi kapsamında ilk kez gerçekleştirilen tüp mide (sleeve gastrektomi) ameliyatı başarıyla tamamlandı.Genel Cerrahi Uzmanları Op. Dr. Safa Özaydın ve Op. Dr. Burak Arıkan tarafından gerçekleştirilen operasyon sorunsuz şekilde sonuçlanırken, hasta ameliyat sonrası sağlık durumunun iyi olmasıyla serviste tedavi altına alındı.Ameliyatın ardından hastayı ziyaret eden Hastane Başhekimi Uzm. Dr. Hakan Varol, geçmiş olsun dileklerini ileterek sağlık ekibini tebrik etti. Varol, hastanede obezite cerrahisi alanında sunulan hizmetlerin her geçen gün geliştiğini belirterek, ilk kez gerçekleştirilen bu operasyonun hem Kırıkkale hem de bölge adına önemli bir kazanım olduğunu ifade etti.Yetkililer, bu operasyonla birlikte hastanenin obezite tedavisinde de kapsamlı ve nitelikli sağlık hizmeti sunmaya devam edeceğini vurguladı.Başarıyla tamamlanan ilk tüp mide ameliyatı, hastanenin cerrahi kapasitesini ve sağlık alanındaki hizmet çeşitliliğini artıran önemli bir adım olarak değerlendirildi. Hastaya acil şifalar dilenirken, operasyonu gerçekleştiren sağlık ekibi de başarılarından dolayı tebrik edildi.













