
KUR'AN-I KERİM TİLAVETİ VE İLAHİLER OKUNDU
Kırıkkale Belediyesi Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı'nda 'Kardeşlik İftarı' ismiyle iftar yemeği programı düzenledi. Programda Turkcell ikramlarda bulundu. Düzenlenen iftar yemeği programına Kırıkkale halkı yoğun ilgi gösterdi ve programda yüzlerce kişi birlik, beraberlik içinde oruçlarını açtılar. İftar programında Kur'an-ı Kerim tilaveti ve ilahiler okundu, programa katılan vatandaşlar ellerini hep birlikte semaya açarak dua ettiler.
TEŞEKKÜRLER BAŞKAN SAYGILI
Birlik beraberlik ve kardeşlik vurgusu yapılan iftar programında Ramazan sofralarının kalabalık olmasının manevi önemine dikkat çekildi. Kırıkkale Belediyesi tarafından düzenlenen iftar yemeği programına katılan vatandaşlar memnuniyetini dile getirerek, başta Belediye Başkanı Mehmet Saygılı olmak üzere tüm belediye ekiplerine teşekkür ettiler.
İNŞALLAH BU HUZUR HİÇ BOZULMAZ
Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, ise “İnşallah bu huzur hiç bozulmaz. Tüm dünyadaki Müslüman kardeşlerimizi görüyoruz. Allah onları tüm belalardan musibetlerden kurtulmayı nasip etsin. İnşallah bizim gibi burada birlikte kardeşlik içinde iftar yapan ülke haline gelsinler. Şükredecek sayısız şeyimiz var. Bugün buradaki ortamımız şükrümüzü artıracak bir ortamdır.” İfadelerini kulandı. Saygılı, iftar yemeğinden sonra masaları tek tek ziyaret etti. Daha sonra saygılı ve beraberindekiler cumhuriyet meydanında ramazan sokağındaki esnafları ziyaret ettiler.
Haber Foto Barış Başar
Kırıkkale Belediyesi Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı'nda 'Kardeşlik İftarı' ismiyle iftar yemeği programı düzenledi. Programda Turkcell ikramlarda bulundu. Düzenlenen iftar yemeği programına Kırıkkale halkı yoğun ilgi gösterdi ve programda yüzlerce kişi birlik, beraberlik içinde oruçlarını açtılar. İftar programında Kur'an-ı Kerim tilaveti ve ilahiler okundu, programa katılan vatandaşlar ellerini hep birlikte semaya açarak dua ettiler.
TEŞEKKÜRLER BAŞKAN SAYGILI
Birlik beraberlik ve kardeşlik vurgusu yapılan iftar programında Ramazan sofralarının kalabalık olmasının manevi önemine dikkat çekildi. Kırıkkale Belediyesi tarafından düzenlenen iftar yemeği programına katılan vatandaşlar memnuniyetini dile getirerek, başta Belediye Başkanı Mehmet Saygılı olmak üzere tüm belediye ekiplerine teşekkür ettiler.
İNŞALLAH BU HUZUR HİÇ BOZULMAZ
Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, ise “İnşallah bu huzur hiç bozulmaz. Tüm dünyadaki Müslüman kardeşlerimizi görüyoruz. Allah onları tüm belalardan musibetlerden kurtulmayı nasip etsin. İnşallah bizim gibi burada birlikte kardeşlik içinde iftar yapan ülke haline gelsinler. Şükredecek sayısız şeyimiz var. Bugün buradaki ortamımız şükrümüzü artıracak bir ortamdır.” İfadelerini kulandı. Saygılı, iftar yemeğinden sonra masaları tek tek ziyaret etti. Daha sonra saygılı ve beraberindekiler cumhuriyet meydanında ramazan sokağındaki esnafları ziyaret ettiler.
Haber Foto Barış Başar












