
YOĞUN İLGİ
Eski defterdarlık binasının yıkılmasının ardından Kırıkkale Belediyesi, alanı otopark haline dönüştürmüştü. Ramazan ayı içerisinde açılan ve ramazan süresince ücretsiz olacağı belirtilen otopark halkın yoğun ilgisine neden olmuştu. Kırıkkale Belediyesi tarafından daha önce alınan kararda Ramazan ayı sonrası için otopark ücreti 12 saatliğine 3 TL olarak belirlenmişti.
MAKSAT VATANDAŞA HİZMET
Belediye Başkanı Mehmet Saygılı merkezde ki otopark sorununa büyük onarda çözüm getiren otoparkın süresiz olarak ücretsiz olacağını belirtti. Amaçlarının halka hizmet olduğunu ifade eden Başkan Saygılı, vatandaşlardan herhangi bir ücret talep etmeyeceklerini ileri ki dönemde de o bölge ile ilgili yeni bir proje hazırlığı içerisinde olduklarını ifade etti. Belediyenin bu kararı vatandaşlar tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandı.












