
PROGRAM DÜZENLENDİ
24 Kasım Öğretmenler Günü tüm yurtta olduğu gibi ilimizde de büyük bir coşkuyla kutlandı. Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk anıtına öğretmenler tarafından çelenk koyma merasimiyle başlayan kutlamalar, İl Kültür Merkezi’nde devam etti. İlk olarak öğretmenler tarafından yapılan resim sergisinin açılışı yapıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda emekli öğretmen Edip Yumuşak konuşma yatı.
ÖĞRETMEN CAMİASI İÇERİSİNDE BULUNDUM
Öğretmenlik mesleğinin kutsal bir görev olduğunu belirten Vali Mehmet İlker Haktankaçmaz ise, kendisinin de bir öğretmen çocuğu olduğunu ifade ederek konuşmasına başladı. Bir öğretmen çocuğu olarak öğretmen camiası içerisinde bulundum diyen Haktankaçmaz, “Öğrencilerine karşı duydukları hissiyatı birebir yaşayarak büyüdüm” dedi.
EN ÖNEMLİ MESLEKLER ARASINDA YER ALMAKTADIR
Öğretmenlik gerçekten bir ülkenin ve milletin kaderine yön veren, iyisiyle kötüsüyle milletin vardığı noktada en önemli, en değerli varlığımızı emanet ettiğimiz kişilerdir öğretmenler.
Ülkemizin geleceğine yön verecek öğrencilerimiz sizlere emanettir. Sizler öğrencilere nasıl eğitim verirseniz, öğrenciler de o verdiğiniz eğitimleri örnek alarak geleceğe yönelik adım atacaktır. Öğretmenlik mesleği, en önemli meslekler arasında yer almaktadır” şeklinde konuştu.
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ MÜZİK KOSORU
Protokol konuşmalarının ardından Şehit Volkan Pilavcı Anaokulu’nda okuyan minik öğrenciler tarafından gösteri yapıldı. Hemen ardından Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürlüğü Kastamonu Yöresel Halk oyunları sunuldu. Daha sonra ‘Öğretmen’ konulu şiir, resim ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi. Program öğretmenlerden oluşan müzik korosunun sunumu ile sona erdi.
24 Kasım Öğretmenler Günü tüm yurtta olduğu gibi ilimizde de büyük bir coşkuyla kutlandı. Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk anıtına öğretmenler tarafından çelenk koyma merasimiyle başlayan kutlamalar, İl Kültür Merkezi’nde devam etti. İlk olarak öğretmenler tarafından yapılan resim sergisinin açılışı yapıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda emekli öğretmen Edip Yumuşak konuşma yatı.
ÖĞRETMEN CAMİASI İÇERİSİNDE BULUNDUM
Öğretmenlik mesleğinin kutsal bir görev olduğunu belirten Vali Mehmet İlker Haktankaçmaz ise, kendisinin de bir öğretmen çocuğu olduğunu ifade ederek konuşmasına başladı. Bir öğretmen çocuğu olarak öğretmen camiası içerisinde bulundum diyen Haktankaçmaz, “Öğrencilerine karşı duydukları hissiyatı birebir yaşayarak büyüdüm” dedi.
EN ÖNEMLİ MESLEKLER ARASINDA YER ALMAKTADIR
Öğretmenlik gerçekten bir ülkenin ve milletin kaderine yön veren, iyisiyle kötüsüyle milletin vardığı noktada en önemli, en değerli varlığımızı emanet ettiğimiz kişilerdir öğretmenler.
Ülkemizin geleceğine yön verecek öğrencilerimiz sizlere emanettir. Sizler öğrencilere nasıl eğitim verirseniz, öğrenciler de o verdiğiniz eğitimleri örnek alarak geleceğe yönelik adım atacaktır. Öğretmenlik mesleği, en önemli meslekler arasında yer almaktadır” şeklinde konuştu.
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ MÜZİK KOSORU
Protokol konuşmalarının ardından Şehit Volkan Pilavcı Anaokulu’nda okuyan minik öğrenciler tarafından gösteri yapıldı. Hemen ardından Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürlüğü Kastamonu Yöresel Halk oyunları sunuldu. Daha sonra ‘Öğretmen’ konulu şiir, resim ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi. Program öğretmenlerden oluşan müzik korosunun sunumu ile sona erdi.












