
2 KM’LİK BİSİKLET VE YÜRÜYÜŞ YOLU VATANDAŞLARIN HİZMETİNE AÇILDI.
Bisiklet Yolu Ve Araç Yolu Ve Yeşil Alan Ayrı Ayrı Planlandı
Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Bisiklet ve yürüyüş yolunda hem bisiklet sürdü hem de yürüyüş yaptı. Vatandaşlar burada bir araya gelen Saygılı sohbet ederek projenin eksikliklerinin giderildiğini ve çalışmaların devam edeceğini söyledi. İlimizin estetik yapısına olumlu kazanımlar sağlayan Bahçelievler Bisiklet ve yürüyüş yolu proje içerisinde yayaların kullanacağı kaldırımlar, bisiklet yolu ve araç yolu ve yeşil alan ayrı ayrı planlandı.
ÇOK GÜZEL BİR GÖRÜNTÜ ORTAYA ÇIKTI
Belediye Başkanı Mehmet Saygılı “Ekiplerimizin projeye bağlı olarak sürdürdükleri çalışmalar neticesinde çok güzel bir görüntü ortaya çıktı. Vatandaşlarımız yapılan yolda gönül rahatlığıyla bisiklet kullanabilecekler, halkımızdan da çok güzel tepkiler alıyoruz. Yollarımız birbirini bütünleyen, araç ve bisiklet akışının düzgün bir şekilde yapılmasına imkan tanıyacak şekilde yapıldı. Halkımıza şimdiden hayırlı olsun, emeği geçen tüm kardeşlerime teşekkür ederim” dedi.
TEŞEKKÜRLER
İncelemeler esnasında bisiklet süren çocuklarla yakından ilgilenen Saygılı,”Sizin daha güzel ve sağlıklı ortamlarda yaşamanız için yaptığımız bu yollara sahip çıkmanızı ve en iyi şekilde kullanmanızı istiyoruz” ifadelerini kulandı. Vatandaşları bisiklet ve yürüyüş yolu için teşekkür ettiler.












