
VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR ETTİ
İl Sağlık Müdürü Feramiş Ender Güngüneş, 15 Temmuz demokrasi nöbetinde sağlık çalışanlarının tam kadro meydanda görev yaptığını ve devletin ve milletin yanında olduğunu söyledi. 112 Acil Servis elamanları ve UMKE ekiplerinin meydanda nöbet tuttuğunu, vatandaşların sağlık ihtiyacını karşıladığını belirten Güngüneş, demokrasi mitinginde vatandaşların her hangi olumsuz bir sağlık sorunuyla karşılaşmadığını kaydetti. 7’den 70’e herkesin meydanda ellerinde Türk bayraklarıyla sabaha kadar nöbet tuttuğunu belirten Güngüneş, demokrasiye ve devlete sahip çıkan bütün vatandaşlara teşekkür etti.
İl Sağlık Müdürü Feramiş Ender Güngüneş, 15 Temmuz demokrasi nöbetinde sağlık çalışanlarının tam kadro meydanda görev yaptığını ve devletin ve milletin yanında olduğunu söyledi. 112 Acil Servis elamanları ve UMKE ekiplerinin meydanda nöbet tuttuğunu, vatandaşların sağlık ihtiyacını karşıladığını belirten Güngüneş, demokrasi mitinginde vatandaşların her hangi olumsuz bir sağlık sorunuyla karşılaşmadığını kaydetti. 7’den 70’e herkesin meydanda ellerinde Türk bayraklarıyla sabaha kadar nöbet tuttuğunu belirten Güngüneş, demokrasiye ve devlete sahip çıkan bütün vatandaşlara teşekkür etti.












