
DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR ETTİ
25 Mayıs tarihinde beyin kanaması geçiren ve geçtiğimiz günlerde sağlığına kavuşan Çerikli Belediye Başkanı Nuh Şahin, ilçelerinde şükür yemeği verdi. Yemeğe Vali Mehmet İlker Haktankaçmaz’ın yanı sıra ilçe Belediye başkanları ve çok sayıda davetli katıldı. Hastalığı esnasında kendisine destek olan herkese teşekkür ettiğini belirten Şahin, dua eden bütün vatandaşlara teşekkür ettiğini ve hastalığı dualarla ve doktorların önemli çalışmasıyla yendiklerini açıkladı. Sağlıklı bir şekilde görevinin başında olduğunu belirten Şahin, ilçelerinde ki çalışmaların ara vermeden başlayacağını ve bu konuda kaybedilen zamanın telafi edileceğini bildirdi.
Haber Merkezi
25 Mayıs tarihinde beyin kanaması geçiren ve geçtiğimiz günlerde sağlığına kavuşan Çerikli Belediye Başkanı Nuh Şahin, ilçelerinde şükür yemeği verdi. Yemeğe Vali Mehmet İlker Haktankaçmaz’ın yanı sıra ilçe Belediye başkanları ve çok sayıda davetli katıldı. Hastalığı esnasında kendisine destek olan herkese teşekkür ettiğini belirten Şahin, dua eden bütün vatandaşlara teşekkür ettiğini ve hastalığı dualarla ve doktorların önemli çalışmasıyla yendiklerini açıkladı. Sağlıklı bir şekilde görevinin başında olduğunu belirten Şahin, ilçelerinde ki çalışmaların ara vermeden başlayacağını ve bu konuda kaybedilen zamanın telafi edileceğini bildirdi.
Haber Merkezi












