
YAHŞİHAN KAYMAKAMI A.FERHAT ÖZEN TÜTÜNLE MÜCADELEYİ ÖDÜLLENDİRDİ.
BAŞARI BELGESİ
Yahşihan genelinde kapalı mekânlarda tütün yasağının uygulanmasında ki başarıları nedeniyle Yahşihan Kaymakamı A.Ferhat Özen İlçe Toplum Sağlığı Merkezi Tütün Denetim Ekibinde görev yapan personeli “Başarı Belgesi” ile ödüllendirerek Tam Dumansız Yahşihan hedefinde katkı sağlayan İlçe Toplum Sağlığı Merkezi Başkanı Dr. Elif Aydın ve Tütün Kontrol Kurulu Üyelerine, teşekkür etti.
YAHŞİHAN’DA TÜTÜNLE MÜCADELE
Yahşihan’da tütünle mücadele çalışmaları yürütüldüğünü ifade eren Kaymakam A.Ferhat Özen, “İlçe Tütün Kontrol Kurulu aracılığıyla titizlikle yürütülmektedir. Oluşturulan ekipler denetimini aralıksız yürütmekte olup, İlçemiz sınırları içerisinde kuruluş ve işletmeler’’Ulusal Tütün Kontrol Programına’’ uygun bir şekilde denetlenmekte ve aksaklıklarla ilgili tedbirler alınmaktadır” diye konuştu
BAŞARI BELGESİ
Yahşihan genelinde kapalı mekânlarda tütün yasağının uygulanmasında ki başarıları nedeniyle Yahşihan Kaymakamı A.Ferhat Özen İlçe Toplum Sağlığı Merkezi Tütün Denetim Ekibinde görev yapan personeli “Başarı Belgesi” ile ödüllendirerek Tam Dumansız Yahşihan hedefinde katkı sağlayan İlçe Toplum Sağlığı Merkezi Başkanı Dr. Elif Aydın ve Tütün Kontrol Kurulu Üyelerine, teşekkür etti.
YAHŞİHAN’DA TÜTÜNLE MÜCADELE
Yahşihan’da tütünle mücadele çalışmaları yürütüldüğünü ifade eren Kaymakam A.Ferhat Özen, “İlçe Tütün Kontrol Kurulu aracılığıyla titizlikle yürütülmektedir. Oluşturulan ekipler denetimini aralıksız yürütmekte olup, İlçemiz sınırları içerisinde kuruluş ve işletmeler’’Ulusal Tütün Kontrol Programına’’ uygun bir şekilde denetlenmekte ve aksaklıklarla ilgili tedbirler alınmaktadır” diye konuştu











