
GÜZEL BİR SEZON GEÇİRECEĞİZ
5 yıl aradan sonra Üçüncü Lig'e çıkmayı başaran kırmızı-lacivertli ekibin geleceğinden ümitli olduğunu belirtken Teknik Direktör Şimşir "Hafta sonunda başlayacak olan lig maçlarına en iyi şekilde hazırlandık. Tüm futbolcularımız başarı için kenetlendi. Ligdeki ilk maçımız olan Trabzon Yomraspor önünde alacağımız puan ve puanlarla lige iyi bir başlangıç yapıp, hedefimizi belirleyeceğiz. Her zaman olduğu gibi taraftarlarımızın ellerinden gelen desteği vermelerini bekliyoruz" dedi.
5 yıl aradan sonra Üçüncü Lig'e çıkmayı başaran kırmızı-lacivertli ekibin geleceğinden ümitli olduğunu belirtken Teknik Direktör Şimşir "Hafta sonunda başlayacak olan lig maçlarına en iyi şekilde hazırlandık. Tüm futbolcularımız başarı için kenetlendi. Ligdeki ilk maçımız olan Trabzon Yomraspor önünde alacağımız puan ve puanlarla lige iyi bir başlangıç yapıp, hedefimizi belirleyeceğiz. Her zaman olduğu gibi taraftarlarımızın ellerinden gelen desteği vermelerini bekliyoruz" dedi.












