
Yapılan bu kongreye itiraz ederek mahkemeye giden Türk Metal Sendikası İl Başkanı Mürsel Öcal, kongrenin usulsüz bir şekilde yapıldığını iddia ederek, dava açmıştı. Dava sonrası mahkeme, Temmuz ayı başında takımın başına kayyum atamıştı. Bugün ise görülen davada, mahkeme davayı reddetti. Dolayısı ile takım yeniden Metin Karakuş yönetimine devredilmiş oldu.












