
30 OTOMOBİL ELE GEÇİRİLDİ
Ankara ve çevre illerden çalınan otomobillerin Kırıkkale'de şasi numaralarının değiştirildiği bilgisi üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, yaklaşık 4 ay önce teknik ve fiziki takip başlattı. Ekiplerin, Sanayi Mahallesi'nde bir adrese düzenlediği operasyonda, M.K, O.S. ve M.V. gözaltına alındı. Bu kişilerin ifadeleri doğrultusunda farklı zamanlarda birçok adrese düzenlenen operasyonda, çeşitli illerden çalındığı belirlenen 30 otomobil ele geçirildi. Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen 3 zanlı, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
OTOMOBİLLER SAHİPLERİNE TESLİM EDİLDİ
Arpalıkçukuru mevkisinde bulunan polis yediemin deposunda, ele geçirilen otomobillerin sahiplerine teslimi için tören düzenlendi. Törende, motor ve şasi numaraları değiştirilen otomobillerden 11'i sahiplerine teslim edildi. Diğer otomobillerin sahiplerinin belirlenmesi için çalışmalar devam ediyor. Aracını Ankara'dan teslim almaya gelen Muzaffer Toprak, yaptığı açıklamada, Ankara Keçirören'de 4 Ocak'ta evinin önünde aracının çalındığını söyledi.
ŞEBEKENİN YAKALANMASI BİZLERİ SEVİNDİRDİ
Kırıkkale Emniyetine teşekkür eden Toprak, "Bizim mağduriyetimizi giderdikleri için müteşekkirim, minnettarım. Aracımı buldum. Bazı eksiklikleri var. Motor ve şasi numarası değişmiş. Başkasına satılmış, başka plaka takılmış. Böyle bir şebekenin yakalanması bizleri sevindirdi. Çok teşekkür ediyorum." diye konuştu.
TEŞEKKÜR EDİYORUM
Mustafa Yiğit ise Keçiören'de 9 Ocak'ta evinin önünde aracının çalındığını ifade etti. Aracının yaklaşık 5 aydır arandığını dile getiren Yiğit, "Allah'a çok şükür aracım bulundu. Ufak tefek eksikler var. Buna şükür. Araçların bulunmasında emeği geçen polislere teşekkür ediyorum." dedi.
A.A
Ankara ve çevre illerden çalınan otomobillerin Kırıkkale'de şasi numaralarının değiştirildiği bilgisi üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, yaklaşık 4 ay önce teknik ve fiziki takip başlattı. Ekiplerin, Sanayi Mahallesi'nde bir adrese düzenlediği operasyonda, M.K, O.S. ve M.V. gözaltına alındı. Bu kişilerin ifadeleri doğrultusunda farklı zamanlarda birçok adrese düzenlenen operasyonda, çeşitli illerden çalındığı belirlenen 30 otomobil ele geçirildi. Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen 3 zanlı, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
OTOMOBİLLER SAHİPLERİNE TESLİM EDİLDİ
Arpalıkçukuru mevkisinde bulunan polis yediemin deposunda, ele geçirilen otomobillerin sahiplerine teslimi için tören düzenlendi. Törende, motor ve şasi numaraları değiştirilen otomobillerden 11'i sahiplerine teslim edildi. Diğer otomobillerin sahiplerinin belirlenmesi için çalışmalar devam ediyor. Aracını Ankara'dan teslim almaya gelen Muzaffer Toprak, yaptığı açıklamada, Ankara Keçirören'de 4 Ocak'ta evinin önünde aracının çalındığını söyledi.
ŞEBEKENİN YAKALANMASI BİZLERİ SEVİNDİRDİ
Kırıkkale Emniyetine teşekkür eden Toprak, "Bizim mağduriyetimizi giderdikleri için müteşekkirim, minnettarım. Aracımı buldum. Bazı eksiklikleri var. Motor ve şasi numarası değişmiş. Başkasına satılmış, başka plaka takılmış. Böyle bir şebekenin yakalanması bizleri sevindirdi. Çok teşekkür ediyorum." diye konuştu.
TEŞEKKÜR EDİYORUM
Mustafa Yiğit ise Keçiören'de 9 Ocak'ta evinin önünde aracının çalındığını ifade etti. Aracının yaklaşık 5 aydır arandığını dile getiren Yiğit, "Allah'a çok şükür aracım bulundu. Ufak tefek eksikler var. Buna şükür. Araçların bulunmasında emeği geçen polislere teşekkür ediyorum." dedi.
A.A









