
KAPI KAPI GEZİYORUZ
AK Parti Kırıkkale Milletvekili Abdullah Öztürk referandum çalışmaları kapsamında Kırıkkale Merkezde bulunan Alparslan Pehlivanlı Bulvarını,Karacalı caddesini ve Hürriyet Caddesini ziyaret etti. Kırıkkale Tırcılar ve Tankerciler Derneği'ni ziyaret ederek hasbihal edip, sorunlarını dinledi. Dernek Yönetimi ve üyelerine Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi hakkında bilgilendirerek; Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi için destek istedi .gazetecilere yaptığı açıklama da'’16 Nisana sayılı günler kaldı. Son hafta son düzleme giriyoruz. Bütün teşkilatlar olarak AK Parti Kırıkkale teşkilatımız ve milletvekilleri olarak kapı kapı geziyoruz. Bugünde Kırıkkale Merkezde sivil toplum örgütlerini ve esnaflarımızı ziyaret ettik.. Şunu gördük. Burada yüzde seksen yüzde doksan destek var, bu durum bizler için sevindiricidir. Genel veya yerel seçim değil bir anayasa değişikliği seçimi, dolayısıyla vatandaşlarımız biraz daha farklı bakarak geleceğine, huzur ve istikrara milletimiz teveccüh gösteriyor ve tercihini bu yönde kullanacağını açıkça ifade ediyor” ifadelerini kulandı.
YOĞUN BİR TEVECCÜHÜ İLE KARŞILAŞIYORUZ
Hedeflerinin Kırıkkale’de yüzde seksen üzerine çıkmak olduğunu söyleyen Öztürk, “Türkiye genelinde ise yüzde 70 üzerine çıkmaktır. Şunu da belirtelim bizim buradaki gayemiz milletimizin birlik ve beraberliğini sağlamaktır. halkımızdan bu bilinç ile destek istiyoruz. Özellikle muhalefetin yaklaşımlarının, meclisteki komisyon çalışmalarında ve genel kuruldaki şiddet yanlısı çatışmalı bir dil kullanan Cumhuriyet Halk Partisi bu halk oylamasının başlangıç süreçlerinde dilini çatışmacı değil birleştirici kullanacaklarını ifade etmelerine rağmen, bu süreç içerisinde gördük ki hem Cumhuriyet Halk Partisi’nin genel başkanı, hem de milletvekilleri gerçekten toplumu rencide edici dil kullanıyorlar. Biz hiçbir zaman onların kullandığı bu ayrıştırıcı uslübu asla tasvip etmedik ve kullanmıyoruz. Bundan dolayı da halkımızın yoğun bir teveccühü ile karşılaşıyoruz. Bu da bizi ziyadesi ile memnun etmektedir” şeklinde konuştu
Yoğun Bir Katılım Oldu
Öztürk, “Halkımız, geçtiğimiz günlerde Partimizin genel başkanı ve Başbakanımız Sayın Binali Yıldırım'ın İlimizde düzenlediği mitinge yoğun bir katılım sağlayarak;Referandumdaki tavırlarının ''EVET'' yönünde olduğunu açıkca göstermişlerdir. Halkımızın gösterdiği ilgi ve alakaya teşekkür eder saygılar sunarım.'' dedi
AK Parti Kırıkkale Milletvekili Abdullah Öztürk referandum çalışmaları kapsamında Kırıkkale Merkezde bulunan Alparslan Pehlivanlı Bulvarını,Karacalı caddesini ve Hürriyet Caddesini ziyaret etti. Kırıkkale Tırcılar ve Tankerciler Derneği'ni ziyaret ederek hasbihal edip, sorunlarını dinledi. Dernek Yönetimi ve üyelerine Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi hakkında bilgilendirerek; Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi için destek istedi .gazetecilere yaptığı açıklama da'’16 Nisana sayılı günler kaldı. Son hafta son düzleme giriyoruz. Bütün teşkilatlar olarak AK Parti Kırıkkale teşkilatımız ve milletvekilleri olarak kapı kapı geziyoruz. Bugünde Kırıkkale Merkezde sivil toplum örgütlerini ve esnaflarımızı ziyaret ettik.. Şunu gördük. Burada yüzde seksen yüzde doksan destek var, bu durum bizler için sevindiricidir. Genel veya yerel seçim değil bir anayasa değişikliği seçimi, dolayısıyla vatandaşlarımız biraz daha farklı bakarak geleceğine, huzur ve istikrara milletimiz teveccüh gösteriyor ve tercihini bu yönde kullanacağını açıkça ifade ediyor” ifadelerini kulandı.
YOĞUN BİR TEVECCÜHÜ İLE KARŞILAŞIYORUZ
Hedeflerinin Kırıkkale’de yüzde seksen üzerine çıkmak olduğunu söyleyen Öztürk, “Türkiye genelinde ise yüzde 70 üzerine çıkmaktır. Şunu da belirtelim bizim buradaki gayemiz milletimizin birlik ve beraberliğini sağlamaktır. halkımızdan bu bilinç ile destek istiyoruz. Özellikle muhalefetin yaklaşımlarının, meclisteki komisyon çalışmalarında ve genel kuruldaki şiddet yanlısı çatışmalı bir dil kullanan Cumhuriyet Halk Partisi bu halk oylamasının başlangıç süreçlerinde dilini çatışmacı değil birleştirici kullanacaklarını ifade etmelerine rağmen, bu süreç içerisinde gördük ki hem Cumhuriyet Halk Partisi’nin genel başkanı, hem de milletvekilleri gerçekten toplumu rencide edici dil kullanıyorlar. Biz hiçbir zaman onların kullandığı bu ayrıştırıcı uslübu asla tasvip etmedik ve kullanmıyoruz. Bundan dolayı da halkımızın yoğun bir teveccühü ile karşılaşıyoruz. Bu da bizi ziyadesi ile memnun etmektedir” şeklinde konuştu
Yoğun Bir Katılım Oldu
Öztürk, “Halkımız, geçtiğimiz günlerde Partimizin genel başkanı ve Başbakanımız Sayın Binali Yıldırım'ın İlimizde düzenlediği mitinge yoğun bir katılım sağlayarak;Referandumdaki tavırlarının ''EVET'' yönünde olduğunu açıkca göstermişlerdir. Halkımızın gösterdiği ilgi ve alakaya teşekkür eder saygılar sunarım.'' dedi












