
SAĞLIKTA ŞİDDETİN EN AZA İNDİRİLMESİ
Kırıkkale’de sağlık sendikaları arasında yetkili sendika Sağlık sen oldu. Yetkinin ardından açıklama yapan Sağlık Sen Kırıkkale Şube Başkanı Recep Akdoğan, “ Döner sermayenin emekliliğe yansıtılması , Yıpranma payının herkesi kapsayacak şekilde hayata geçirilmesi, Sağlıkta şiddetin yasalaşması ve toplumsal duyarlılığın artırılması Sağlık-Sen olarak bundan sonraki hedeflerimizdir. Tıp fakültesinin kadrolarının artırılarak geçici görevlendirmelerin sonlandırılması, Döner sermayenin yükseltilmesi, Personel istihdamının gerekli ve yeterli sayılarda yapılması, Sağlıkta şiddetin en aza indirilmesi ilimizde görev yapan sağlık çalışanlarımızın en önemli sorunlarıdır” şeklinde konuştu
HEP BERABER AŞACAĞIMIZA İNANIYORUM
Akdoğan yaptığı açıklamada, “İlimizdeki hastanelerimizin fiziki şartlarının çok iyi durumda olduğunu ancak içlerinin yeterince donatılamadığını düşünüyorum. İnşallah bunları da zamanla hep beraber aşacağımıza inanıyorum. Kırıkkale Sağlık-Sen şube başkanı olarak yetkinin kazanılmasında emeği geçen şube yönetim kurulu üyelerime ve işyeri temsilcilerime , bize güvenip bu yetkiyi veren tüm sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarımıza teşekkür eder çalışmalarında başarılar diler saygılar sunarım” ifadelerini kulandı.
Kırıkkale’de sağlık sendikaları arasında yetkili sendika Sağlık sen oldu. Yetkinin ardından açıklama yapan Sağlık Sen Kırıkkale Şube Başkanı Recep Akdoğan, “ Döner sermayenin emekliliğe yansıtılması , Yıpranma payının herkesi kapsayacak şekilde hayata geçirilmesi, Sağlıkta şiddetin yasalaşması ve toplumsal duyarlılığın artırılması Sağlık-Sen olarak bundan sonraki hedeflerimizdir. Tıp fakültesinin kadrolarının artırılarak geçici görevlendirmelerin sonlandırılması, Döner sermayenin yükseltilmesi, Personel istihdamının gerekli ve yeterli sayılarda yapılması, Sağlıkta şiddetin en aza indirilmesi ilimizde görev yapan sağlık çalışanlarımızın en önemli sorunlarıdır” şeklinde konuştu
HEP BERABER AŞACAĞIMIZA İNANIYORUM
Akdoğan yaptığı açıklamada, “İlimizdeki hastanelerimizin fiziki şartlarının çok iyi durumda olduğunu ancak içlerinin yeterince donatılamadığını düşünüyorum. İnşallah bunları da zamanla hep beraber aşacağımıza inanıyorum. Kırıkkale Sağlık-Sen şube başkanı olarak yetkinin kazanılmasında emeği geçen şube yönetim kurulu üyelerime ve işyeri temsilcilerime , bize güvenip bu yetkiyi veren tüm sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarımıza teşekkür eder çalışmalarında başarılar diler saygılar sunarım” ifadelerini kulandı.











