
ÖĞRETMENLERİNİ DAVET ETTİLER
Yuva ilkokulunda 1967-1972 yılları arasında ilkokul birinci sınıftan başlayıp 5 yıl boyunca eğitim gören öğrenciler öğretmenler Sabiha Çetinkaya’da iftar programın adavet ederek 49 yıl aradan sonra eski günleri yad ettiler. Vural alabalıkta bir araya gelen öğretmen ve öğrenciler iftarın bu yıl ilk kez düzenlendiğini belirterek. Bu iftarın her yıl devam edeceğin söylediler
Yuva ilkokulunda 1967-1972 yılları arasında ilkokul birinci sınıftan başlayıp 5 yıl boyunca eğitim gören öğrenciler öğretmenler Sabiha Çetinkaya’da iftar programın adavet ederek 49 yıl aradan sonra eski günleri yad ettiler. Vural alabalıkta bir araya gelen öğretmen ve öğrenciler iftarın bu yıl ilk kez düzenlendiğini belirterek. Bu iftarın her yıl devam edeceğin söylediler











