
HAYAT BOŞLUK KABİL ETMEZ HAYATINI DEĞİŞTİRDİ
UZUN SÜRE MADDE KULLANDIM
M.B, uyuşturucu kullanmaya 15 yaşında başladığını, 4 yıl bu alışkanlığın pençesinde hayatının adeta karardığını anlattı. Uyuşturucuyla tanışmasına, askeri lise sınavlarındaki mülakatta elenmesinin etkili olduğunu savunan M.B, şöyle konuştu: "2009 yılında Kuleli Askeri Lisesini kazanmıştım. Mülakatta, 'Annenin başı kapalı, baban siyasetle ilgileniyor, partide kaydı var' gibi sebeplerden dolayı beni elediler. Bu, beni çok büyük bir yıkıma uğratmıştı. Bir de üzerine ailevi sorunlar eklenince uyuşturucuyla tanıştım. Maddeyle ilgim 15 yaşından 19 yaşıma kadar sürdü. Uzun süre madde kullandım." İfadelerine yer verdi
ONLAR SAYESİNDE MADDEYİ BIRAKTIM
Uyuşturucu bulamadığı bir gün, artık son noktaya geldiğini düşünerek bu durumu ailesiyle paylaşmaya karar verdiğini anlatan M.B, "Annem, babam ve ben evde oturduk. Onlara, uyuşturucu kullandığımı ve bağımlısı olduğumu, kurtulmam için bana yardı etmelerini söyledim. İlk duyduklarında her aile gibi çok üzüldüler, yıprandılar. Hepsinden Allah razı olsun, desteklerini hiç esirgemediler, hep arkamda durdular. Onlar sayesinde maddeyi bıraktım." dedi.
DEVLETİMİZ, MADDEYİ BIRAKMAK İSTEYENİN YANINDA
M.B, bağımlılıktan kurtulma ve tedavi sürecinde çok sıkıntı çektiğini dile getirerek, şöyle devam etti: "İlk olarak Antalya Alkol ve Uyuşturucu Madde Bağımlıları Tedavi ve Araştırma Merkezine (AMATEM) götürdüler beni. Orada tedavi sürecim devam etti. Sonra Adana AMATEM'e gittim. Terapilere girdim. Daha sonra ailemle birlikte Ankara'ya taşındık. Orada da AMATEM'de yattım. Ondan sonra bir iki hafta hiç dışarı çıkmadım. Bütün gün evde film izledim ama yine de kendimi iyi hissedememiştim. Daha sonra sağlık kuruluşuna giderek madde tedavisi gördüğümü, şu an hala sıkıntılarımın devam ettiğini, bunu bir şekilde çözmem gerektiğini söyledim. Kendime zarar verebilirdim. O an potansiyel suçlu olmaya adaydım. Her an her şeyi yapabilirdim. Onlar da sağ olsun yardımcı oldu. En son İstanbulAMATEM'e gittim. 1,5 ay kadar tedavi gördüm ve çıktıktan sonra tam anlamıyla yeniden doğmuş gibiydim. Kendimi çok canlı hissediyordum, vücudum ve psikolojim adeta yerine gelmişti." Kişinin istemesi halinde bağımlılıktan kurtulabileceğine dikkati çeken M.B, bunun tersini düşünenlerin bağımlılığı sürdürdüğünü söyledi.
UZUN SÜRE MADDE KULLANDIM
M.B, uyuşturucu kullanmaya 15 yaşında başladığını, 4 yıl bu alışkanlığın pençesinde hayatının adeta karardığını anlattı. Uyuşturucuyla tanışmasına, askeri lise sınavlarındaki mülakatta elenmesinin etkili olduğunu savunan M.B, şöyle konuştu: "2009 yılında Kuleli Askeri Lisesini kazanmıştım. Mülakatta, 'Annenin başı kapalı, baban siyasetle ilgileniyor, partide kaydı var' gibi sebeplerden dolayı beni elediler. Bu, beni çok büyük bir yıkıma uğratmıştı. Bir de üzerine ailevi sorunlar eklenince uyuşturucuyla tanıştım. Maddeyle ilgim 15 yaşından 19 yaşıma kadar sürdü. Uzun süre madde kullandım." İfadelerine yer verdi
ONLAR SAYESİNDE MADDEYİ BIRAKTIM
Uyuşturucu bulamadığı bir gün, artık son noktaya geldiğini düşünerek bu durumu ailesiyle paylaşmaya karar verdiğini anlatan M.B, "Annem, babam ve ben evde oturduk. Onlara, uyuşturucu kullandığımı ve bağımlısı olduğumu, kurtulmam için bana yardı etmelerini söyledim. İlk duyduklarında her aile gibi çok üzüldüler, yıprandılar. Hepsinden Allah razı olsun, desteklerini hiç esirgemediler, hep arkamda durdular. Onlar sayesinde maddeyi bıraktım." dedi.
DEVLETİMİZ, MADDEYİ BIRAKMAK İSTEYENİN YANINDA
M.B, bağımlılıktan kurtulma ve tedavi sürecinde çok sıkıntı çektiğini dile getirerek, şöyle devam etti: "İlk olarak Antalya Alkol ve Uyuşturucu Madde Bağımlıları Tedavi ve Araştırma Merkezine (AMATEM) götürdüler beni. Orada tedavi sürecim devam etti. Sonra Adana AMATEM'e gittim. Terapilere girdim. Daha sonra ailemle birlikte Ankara'ya taşındık. Orada da AMATEM'de yattım. Ondan sonra bir iki hafta hiç dışarı çıkmadım. Bütün gün evde film izledim ama yine de kendimi iyi hissedememiştim. Daha sonra sağlık kuruluşuna giderek madde tedavisi gördüğümü, şu an hala sıkıntılarımın devam ettiğini, bunu bir şekilde çözmem gerektiğini söyledim. Kendime zarar verebilirdim. O an potansiyel suçlu olmaya adaydım. Her an her şeyi yapabilirdim. Onlar da sağ olsun yardımcı oldu. En son İstanbulAMATEM'e gittim. 1,5 ay kadar tedavi gördüm ve çıktıktan sonra tam anlamıyla yeniden doğmuş gibiydim. Kendimi çok canlı hissediyordum, vücudum ve psikolojim adeta yerine gelmişti." Kişinin istemesi halinde bağımlılıktan kurtulabileceğine dikkati çeken M.B, bunun tersini düşünenlerin bağımlılığı sürdürdüğünü söyledi.












