
ENKAZ BİR BELEDİYE DEVRALDIM
Seçildiği günden itibaren Keskin’de önemli çalışmalar yapan ve çalışmalarına aralıksız devam eden Keskin Belediye Başkanı Dede yıldırım 26 aydır Keskin’de yapılan çalışmaları Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Davut Kayır ve Haber Müdürümüz Barış Başar’a anlattı. Yıldırım, seçildiği gün belediyenin enkaz bir hali olduğu ancak 26 aydır yapılan çalışmalar ile Keskin önemli işler yaptıklarını ifade etti. Yıldırım, “Keskin en kaz devraldım bunu söylemek benim acımdan zor ama nereye el atsak elimizde kalan bir durum vardı. Biz seçilmeden önce Keskin’in temizliğin Kırıkkale belediyesi yapıyordu Keskin Belediyesi enkaz görünümü vardı. Allah’a hamd olsun çalışan bir belediye haline geldik vekillerimiz kurumlarımız ile huzurlu bir çalışma yapıyor” şeklinde konuştu
KESKİN’DE ÇOCUKLAR İÇİN PARK YOKTU
Su şebekelerinin tamamlandığını belirten Yıldırım, “Su şebekesi önceden ihale edildi bizim zamanımızda a başladı 110 kilometrelik çalışma yapılıyor. Bu çalışmalar yapılırken yollarımız bozulur bunları yapıyoruz. Keskin’de çocuklar için park yoktu çarşı cami etrafından başlayarak çarşı meydanı andezit taşı ile değiştiriyoruz hiç yapılmamış yolların tamamını kilitli parke yapıyoruz her mahalleye çocuk alan parkı yapıyoruz şuan 3 tanesi bitti 2 tane yeri hazır inşallah onların çalışması başlayacak, içme su temizlik ve her alanda dikkatli çalışma yapıyoruz ekip olarak çalışıyoruz çalışırken parasız ve ekipmansız olmuyor” diye konuştu.
İŞ ADAMLARIMIZDAN HİBE ARAÇ ALDIK
İş makinelerinin eksiklerinin giderildiğini söyleyen Yıldırım, “ Elinde araç olmadan hiç bir şey olmuyor belediyemizin ekip alanında eksiği yok sadece sıkıştırmalı çöp araması, bu çöp aracı için müracaat ettik birde itfaiye araç eksiği var merdivenli itfaiye aracı için de başvuru yaptık bunun dışında iş makinesi eksiğimiz yok. 26 ayımız bu ay sonu doluyor 26 aydır Keskin’e hizmet veriyoruz. Keskinli Türk Metal Sendikası Genel Başkanı Pevrül Kavlak belediyemizi bir cenaze aracı hibe etti. Bunun dışında Keskin’li iş adamı Recep Uzelli Zabıta aracı, Nejdet Şentürk 17 kişilik minibüs hibe etti bu tür desteklerde aldık ayrıca Kastamonu greyder aldık” ifadelerini kulandı
İŞÇİ ALACAKLARINI ÖDEDİK
Kaldırım ve yol çalışmalarını devam ettiğini açıklayan Yıldırım, “Andezit taşlarının hiç birine para vermedik. Ankara ilçelerinden bunları hibe aldık Keskin’de halkla Belediye barıştı. Kimseyi ötekileştirmeden çalışmalar yapıyoruz ne esnafa ne vatandaşa ayrım yapmıyoruz talepleri mutlak suretle yapıyoruz. Keskin’de herkes mutlu herkes memnun Kartlı sisteme geçiyoruz 600 tane bağlandı bizim en büyük sıkıntımız su ve suya bağlı olarak elektrik kartlı sistem olunca bunlardan kurtulacağız yeşil vadi su birliğini borcumuz var. Bunları bir kısmını ödüyoruz. Geçmişe dönük maaş alacakları vardı bunların tamamını ödedik “ diye konuştu
İFTAR ÇADIRI KURULACAK
Yıldırım yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi, “Keskin belediyesi iyi yolda ceza evi 1,200 kapasite ili başladı ama bu 1600 kapasiteye çıktı bunu halkın esnafın yararlanması için 126 konutluk TOKİ ihale edildi TOKİ ile görüştük 1 aya kadar yer teslimi yapacağız İftar çadırı bu yılda devam edecek. Yaz sezonu olması nedeni ile işçi, memur sıkıntı oluyordu bunlara son derece önem veriyoruz. Bakıma muhtaçlara evlerine yoluyoruz yaklaşık 200 kişilik yemek çıkaracağız. Belediyemiz birinci sınıf yemek çıkaracağız o gün ikram edilecek en kaliteli yemeği çıkacağız fakir fukaramızla ilgileniyoruz. Keskin dip yapmıştı” dedi.
Seçildiği günden itibaren Keskin’de önemli çalışmalar yapan ve çalışmalarına aralıksız devam eden Keskin Belediye Başkanı Dede yıldırım 26 aydır Keskin’de yapılan çalışmaları Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Davut Kayır ve Haber Müdürümüz Barış Başar’a anlattı. Yıldırım, seçildiği gün belediyenin enkaz bir hali olduğu ancak 26 aydır yapılan çalışmalar ile Keskin önemli işler yaptıklarını ifade etti. Yıldırım, “Keskin en kaz devraldım bunu söylemek benim acımdan zor ama nereye el atsak elimizde kalan bir durum vardı. Biz seçilmeden önce Keskin’in temizliğin Kırıkkale belediyesi yapıyordu Keskin Belediyesi enkaz görünümü vardı. Allah’a hamd olsun çalışan bir belediye haline geldik vekillerimiz kurumlarımız ile huzurlu bir çalışma yapıyor” şeklinde konuştu
KESKİN’DE ÇOCUKLAR İÇİN PARK YOKTU
Su şebekelerinin tamamlandığını belirten Yıldırım, “Su şebekesi önceden ihale edildi bizim zamanımızda a başladı 110 kilometrelik çalışma yapılıyor. Bu çalışmalar yapılırken yollarımız bozulur bunları yapıyoruz. Keskin’de çocuklar için park yoktu çarşı cami etrafından başlayarak çarşı meydanı andezit taşı ile değiştiriyoruz hiç yapılmamış yolların tamamını kilitli parke yapıyoruz her mahalleye çocuk alan parkı yapıyoruz şuan 3 tanesi bitti 2 tane yeri hazır inşallah onların çalışması başlayacak, içme su temizlik ve her alanda dikkatli çalışma yapıyoruz ekip olarak çalışıyoruz çalışırken parasız ve ekipmansız olmuyor” diye konuştu.
İŞ ADAMLARIMIZDAN HİBE ARAÇ ALDIK
İş makinelerinin eksiklerinin giderildiğini söyleyen Yıldırım, “ Elinde araç olmadan hiç bir şey olmuyor belediyemizin ekip alanında eksiği yok sadece sıkıştırmalı çöp araması, bu çöp aracı için müracaat ettik birde itfaiye araç eksiği var merdivenli itfaiye aracı için de başvuru yaptık bunun dışında iş makinesi eksiğimiz yok. 26 ayımız bu ay sonu doluyor 26 aydır Keskin’e hizmet veriyoruz. Keskinli Türk Metal Sendikası Genel Başkanı Pevrül Kavlak belediyemizi bir cenaze aracı hibe etti. Bunun dışında Keskin’li iş adamı Recep Uzelli Zabıta aracı, Nejdet Şentürk 17 kişilik minibüs hibe etti bu tür desteklerde aldık ayrıca Kastamonu greyder aldık” ifadelerini kulandı
İŞÇİ ALACAKLARINI ÖDEDİK
Kaldırım ve yol çalışmalarını devam ettiğini açıklayan Yıldırım, “Andezit taşlarının hiç birine para vermedik. Ankara ilçelerinden bunları hibe aldık Keskin’de halkla Belediye barıştı. Kimseyi ötekileştirmeden çalışmalar yapıyoruz ne esnafa ne vatandaşa ayrım yapmıyoruz talepleri mutlak suretle yapıyoruz. Keskin’de herkes mutlu herkes memnun Kartlı sisteme geçiyoruz 600 tane bağlandı bizim en büyük sıkıntımız su ve suya bağlı olarak elektrik kartlı sistem olunca bunlardan kurtulacağız yeşil vadi su birliğini borcumuz var. Bunları bir kısmını ödüyoruz. Geçmişe dönük maaş alacakları vardı bunların tamamını ödedik “ diye konuştu
İFTAR ÇADIRI KURULACAK
Yıldırım yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi, “Keskin belediyesi iyi yolda ceza evi 1,200 kapasite ili başladı ama bu 1600 kapasiteye çıktı bunu halkın esnafın yararlanması için 126 konutluk TOKİ ihale edildi TOKİ ile görüştük 1 aya kadar yer teslimi yapacağız İftar çadırı bu yılda devam edecek. Yaz sezonu olması nedeni ile işçi, memur sıkıntı oluyordu bunlara son derece önem veriyoruz. Bakıma muhtaçlara evlerine yoluyoruz yaklaşık 200 kişilik yemek çıkaracağız. Belediyemiz birinci sınıf yemek çıkaracağız o gün ikram edilecek en kaliteli yemeği çıkacağız fakir fukaramızla ilgileniyoruz. Keskin dip yapmıştı” dedi.











