
KESKİN BELEDİYE BAŞKANI DEDE YILDIRIM “KESKİN’DE İLKLERİ GERÇEKLEŞTİRİYORUZ”
HAZIRLIKLAR TAMAM
Göreve seçildiği günden itibaren vatandaş ile. Belediyeyi barıştıran ve her zaman Keskin halkının yanında olan Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım yapılan çalışmalar hakkında açıklamada bulundu. Yaz ayında Keskin tarihinin en büyük asfalt çalışmasını yaptıklarını belirten Yıldırım, “Tamamen bizim ve idarecilerin iyi niyetiyle Keskin’in girişinden başlayarak, Cumhuriyet meydanı ve ana caddelerimi asfaltladık. Kış aylarının gelmesi ile asfalt çalışmaları ara verdi. Yaz dönemi ile ana caddeler kalan yerleri ve sokak aralarını da asfalt çalışması yapmak için şimdi den hazırlıklara başlıyoruz. Kış için ise belediye ekiplerimizi hazırladık” ifadelerini kulandı.
ALLAH BİZE NASİP ETTİ
Yıldırım yaptığı açıklamada, “Keskin uzun zamandır bu hizmetleri almamıştı. Çok şükür ki Allah ilkleri bize nasip etti. Buralar hem yıllar itibari ile asfalt atılmamıştı hem de su hatları geçmişti. Özellikle bu yol boyundaki evler gerçekten toz toprak içerisindeydi. İnsanlar parkta oturamıyorlardı. Ayrıca parkımızı da Allah bize nasip etti. Parkımızı komple yeniledik. İnsanlarımız şimdi, rahatlıkla oturabiliyorlar”
2017 HAZİRAN AYINDA TESLİM
Yapımı devam eden TOKİ hakkında da açıklamada bulanan yıldırım, “TOKİ’miz şimdilik 126 konut, bir camii, market, iki hizmetli odası olmaz üzere 128 konut yapılıyor. Şuan itibari ile doldu. Biz tekrar talebi açmak istedik. Fakat TOKİ idarecileri burası bitmeden 3’üncü konutun açılamayacağını söyledi. İnşallah biter bitmez 3’üncü etaba da talep toplayarak devam edeceğiz. Şu anda 4 bloğumuz bitti. Eğer havalar güzel olursa zannediyorum ki 6-7 blok bitmiş olur. Ve önümüzdeki yıl yani 2017 Haziran ayında teslim olacak. TOKİ’miz hızla ilerliyor. Bizde elimizden geldiği kadar onlara yardımcı olmaya çalışıyoruz”
BELEDİYEMİZ HALKLA İÇ İÇE
Belediye ile halkı barıştırdıklarını söyleyen Yıldırım, “Keskin belediyesi çalışıyor. Belediye şimdiye kadar unutulmuş. Belediyemizi halkla barıştırdık. İşler hale getirdik. Esnafımız bir mal veya hizmet vermişse parasını alıyor, çalışanlarımız maaşlarını gününde ve zamanında alıyor. Bu güne kadar aksattığımız hiçbir şey olmadı. Malum elektrik giderimiz çok fazla. Çünkü biz Kapulukaya Barajından su getiriyoruz. 160 bin TL elektrik parası verdiğimiz aylar oldu. Onunla ilgilide hiçbir birikim yapmadık. Bunlara rağmen suyunu, elektriğini gününde ve zamanında ödüyoruz. “ dedi.
HAZIRLIKLAR TAMAM
Göreve seçildiği günden itibaren vatandaş ile. Belediyeyi barıştıran ve her zaman Keskin halkının yanında olan Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım yapılan çalışmalar hakkında açıklamada bulundu. Yaz ayında Keskin tarihinin en büyük asfalt çalışmasını yaptıklarını belirten Yıldırım, “Tamamen bizim ve idarecilerin iyi niyetiyle Keskin’in girişinden başlayarak, Cumhuriyet meydanı ve ana caddelerimi asfaltladık. Kış aylarının gelmesi ile asfalt çalışmaları ara verdi. Yaz dönemi ile ana caddeler kalan yerleri ve sokak aralarını da asfalt çalışması yapmak için şimdi den hazırlıklara başlıyoruz. Kış için ise belediye ekiplerimizi hazırladık” ifadelerini kulandı.
ALLAH BİZE NASİP ETTİ
Yıldırım yaptığı açıklamada, “Keskin uzun zamandır bu hizmetleri almamıştı. Çok şükür ki Allah ilkleri bize nasip etti. Buralar hem yıllar itibari ile asfalt atılmamıştı hem de su hatları geçmişti. Özellikle bu yol boyundaki evler gerçekten toz toprak içerisindeydi. İnsanlar parkta oturamıyorlardı. Ayrıca parkımızı da Allah bize nasip etti. Parkımızı komple yeniledik. İnsanlarımız şimdi, rahatlıkla oturabiliyorlar”
2017 HAZİRAN AYINDA TESLİM
Yapımı devam eden TOKİ hakkında da açıklamada bulanan yıldırım, “TOKİ’miz şimdilik 126 konut, bir camii, market, iki hizmetli odası olmaz üzere 128 konut yapılıyor. Şuan itibari ile doldu. Biz tekrar talebi açmak istedik. Fakat TOKİ idarecileri burası bitmeden 3’üncü konutun açılamayacağını söyledi. İnşallah biter bitmez 3’üncü etaba da talep toplayarak devam edeceğiz. Şu anda 4 bloğumuz bitti. Eğer havalar güzel olursa zannediyorum ki 6-7 blok bitmiş olur. Ve önümüzdeki yıl yani 2017 Haziran ayında teslim olacak. TOKİ’miz hızla ilerliyor. Bizde elimizden geldiği kadar onlara yardımcı olmaya çalışıyoruz”
BELEDİYEMİZ HALKLA İÇ İÇE
Belediye ile halkı barıştırdıklarını söyleyen Yıldırım, “Keskin belediyesi çalışıyor. Belediye şimdiye kadar unutulmuş. Belediyemizi halkla barıştırdık. İşler hale getirdik. Esnafımız bir mal veya hizmet vermişse parasını alıyor, çalışanlarımız maaşlarını gününde ve zamanında alıyor. Bu güne kadar aksattığımız hiçbir şey olmadı. Malum elektrik giderimiz çok fazla. Çünkü biz Kapulukaya Barajından su getiriyoruz. 160 bin TL elektrik parası verdiğimiz aylar oldu. Onunla ilgilide hiçbir birikim yapmadık. Bunlara rağmen suyunu, elektriğini gününde ve zamanında ödüyoruz. “ dedi.












