
İnsanların çevre kirliliğine yaptıkları katkının bir örneği Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nin acil girişinde bulunuyor. Helikopter pistininde bulunduğu yeşil alan vatandaşlar tarafından adeta çöplük gibi kullanılmış. Pet şişeden poşetlere, bisküvi kutularından ayran kaplarına kadar onlarca çeşit çöp hastaneye gelenler tarafından yeşil alana atılıp bırakılmış. Temizlik de yapılmayınca ortaya tam bir çevre kirliliği çıkmış.













Birazcik duyarli olalım belediye de bi el atsın