
ŞEHİTLERİMİZİN RUHU ŞAD OLSUN
Delice Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitleri ve tüm şehitler için ilçede bulunan Camilerde aşure dağıttırdı. Cami çıkışında cemaate elleriyle aşure ikramında bulunan Delice Belediye Başkanı Turgut Özdem, “15 Temmuz hain darbe girişiminde hayatlarını kaybeden şehitlerimiz ve tüm şehitlerimiz için belediye olarak bugün aşure ikramında bulunuyoruz. Tüm şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun. Hicri takvime göre yeni yılın ilk ayı olan Muharrem ayına merhaba dediğimiz bu günlerde, içindeki tahıllardan çok güzel bir tat oluşturan aşure ile sevgi, mutluluk, birlik ve beraberliği yaşıyoruz. Bugün de bir geleneği yaşatmış olduk. Aşure geleneğimizi vatandaşlarımızla iç içe yaşatmaya çalıştık. Bu güzellikleri ve geleneklerimizi her zaman korumalıyız. Muharrem ayımızı ve aşure günümüzü tebrik ediyor, Tüm İslam Âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyorum” dedi.
Delice Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitleri ve tüm şehitler için ilçede bulunan Camilerde aşure dağıttırdı. Cami çıkışında cemaate elleriyle aşure ikramında bulunan Delice Belediye Başkanı Turgut Özdem, “15 Temmuz hain darbe girişiminde hayatlarını kaybeden şehitlerimiz ve tüm şehitlerimiz için belediye olarak bugün aşure ikramında bulunuyoruz. Tüm şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun. Hicri takvime göre yeni yılın ilk ayı olan Muharrem ayına merhaba dediğimiz bu günlerde, içindeki tahıllardan çok güzel bir tat oluşturan aşure ile sevgi, mutluluk, birlik ve beraberliği yaşıyoruz. Bugün de bir geleneği yaşatmış olduk. Aşure geleneğimizi vatandaşlarımızla iç içe yaşatmaya çalıştık. Bu güzellikleri ve geleneklerimizi her zaman korumalıyız. Muharrem ayımızı ve aşure günümüzü tebrik ediyor, Tüm İslam Âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyorum” dedi.












