
BAŞKAN ÖZDEM ‘KABUL ETMİYORUM’
Bir süredir kaldırılması gündemde olan Delice’de ki yol kenarında kurulu tezgahlar bayram öncesinde polis ve jandarma tarafından çiftçilerin itirazına karşılık kaldırıldı. Tezgahların kaldırılması esnasında çiftçilerle polis-jandarma arasında gerginlik yaşandı. Konuya ilişkin açıklama yapan Delice Belediye Başkanı Turgut Özdem 2 gündür çiftçilerin üzüntülü olduğunu ve ürettiklerini satamadıklarını dile getirerek “Üreticilerimiz ile satıcılarımız birbiriyle karşı karşıya geldi. Türkiye'nin bir zengini olan bölgemize gittiğinizde yıllardır kimi üzüm satar kimi kavun satar kimi zeytinyağı satar kimi ayçiçeği satar, muz satar Türkiye'nin her tarafında göreceğini zenginlik Delicemizde de var. Kırıkkale'de denildiğinde, Delice denildiğinde üzüm akla gelir. Bu insanları mağdur edemeyiz. Biz AK Partimizin kongresindeydik. Dün gelmiş kepçe beraberinde polis, jandarma, çevik kuvvet insanların ürünlerini başına yıkmışlar. Önümüz bayram. Devlet şefkatlidir, devlet her zaman şefkatiyle muamele etmesi gerekir ama sanki bir teröriste yapılırcasına bu insanların tezgahların başına geçmesini ben Delice Belediye Başkanı olarak kabul etmiyorum." şeklinde konuştu.
Bir süredir kaldırılması gündemde olan Delice’de ki yol kenarında kurulu tezgahlar bayram öncesinde polis ve jandarma tarafından çiftçilerin itirazına karşılık kaldırıldı. Tezgahların kaldırılması esnasında çiftçilerle polis-jandarma arasında gerginlik yaşandı. Konuya ilişkin açıklama yapan Delice Belediye Başkanı Turgut Özdem 2 gündür çiftçilerin üzüntülü olduğunu ve ürettiklerini satamadıklarını dile getirerek “Üreticilerimiz ile satıcılarımız birbiriyle karşı karşıya geldi. Türkiye'nin bir zengini olan bölgemize gittiğinizde yıllardır kimi üzüm satar kimi kavun satar kimi zeytinyağı satar kimi ayçiçeği satar, muz satar Türkiye'nin her tarafında göreceğini zenginlik Delicemizde de var. Kırıkkale'de denildiğinde, Delice denildiğinde üzüm akla gelir. Bu insanları mağdur edemeyiz. Biz AK Partimizin kongresindeydik. Dün gelmiş kepçe beraberinde polis, jandarma, çevik kuvvet insanların ürünlerini başına yıkmışlar. Önümüz bayram. Devlet şefkatlidir, devlet her zaman şefkatiyle muamele etmesi gerekir ama sanki bir teröriste yapılırcasına bu insanların tezgahların başına geçmesini ben Delice Belediye Başkanı olarak kabul etmiyorum." şeklinde konuştu.












