
BAKAN EROĞLU BELEDİYEYİ ZİYARET ETTİ
Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Vali Mehmet İlker Haktankaçmaz, Milletvekilleri, Bakanlığa bağlı Genel Müdürler ile birlikte 9 Tesisin açılış törenine katıldı. Açılış törenin ardından Belediyeyi de ziyaret eden Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, burada hatıra defterini imzaladı. Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Belediye önünde Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Belediye Başkan Yardımcıları ve birim müdürlerimiz tarafından karşılandı.
BİSİKLET YOLU TANITILDI
Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, karşılama töreninin ardından makamında ağırladığı Orman ve Su İşleri Bakanımız Prof. Dr. Veysel Eroğlu’na Bahçelievler Bisiklet ve Yürüyüş Yolu hakkında bilgi verdi. Saygılı ziyarette yaptığı konuşmasında ,“ Sayın Bakanımız öncelikle şehrimize hoşgeldiniz ve şeref verdiniz. Sayın Bakanım öncelikle Bahçelievler Yürüyüş Yolunu vatandaşlarımızın hizmetine açtık. Bu bölgeyi yeşillendirdik, ağaçlandırdık, aydınlattık, 2 km lik bir bisiklet ve yürüyüş yolu yaptık. Bahsetmiş olduğumuz mevkide dere ıslahı daha önceleri yapıldı. Fakat bu projemizi Çoruh özü deresinde yapılacak çalışmalar ile vatandaşlarımıza daha iyi bir hizmet vermek istiyoruz ve bu konuda sizlerin desteklerini bekliyoruz” ifadelerini kulandı
TALİMAT VERDİ
Saygılı, “Bu proje Kırıkkalemizin nefes alacağı bir bölge olacak inşallah. Ayrıca şehrimizde bir ormanımız var bu ormanında mesire alanı olmasını sizden talep ediyoruz. Bakanlık personeliniz ve şahsınıza tekraren hoşgeldiniz diyorum. Yapılan çalışmalar için de teşekkür ediyorum” dedi. Ardından Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, çalışmalarından dolayı başkanımıza teşekkür ettiğini belirtti. Bakan Eroğlu Bahçelievler Bisiklet ve yürüyüş yolunun çok güzel bir çalışma olduğunu belirterek bakanlık olarak gerekli desteklerin verileceğini ifade etti. Bakanlığa bağlı Genel Müdürlüklere gerekli talimatları veren Bakan Eroğlu, ziyaretin ardından esnafımızı da ziyaret etti.
Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Vali Mehmet İlker Haktankaçmaz, Milletvekilleri, Bakanlığa bağlı Genel Müdürler ile birlikte 9 Tesisin açılış törenine katıldı. Açılış törenin ardından Belediyeyi de ziyaret eden Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, burada hatıra defterini imzaladı. Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Belediye önünde Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Belediye Başkan Yardımcıları ve birim müdürlerimiz tarafından karşılandı.
BİSİKLET YOLU TANITILDI
Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, karşılama töreninin ardından makamında ağırladığı Orman ve Su İşleri Bakanımız Prof. Dr. Veysel Eroğlu’na Bahçelievler Bisiklet ve Yürüyüş Yolu hakkında bilgi verdi. Saygılı ziyarette yaptığı konuşmasında ,“ Sayın Bakanımız öncelikle şehrimize hoşgeldiniz ve şeref verdiniz. Sayın Bakanım öncelikle Bahçelievler Yürüyüş Yolunu vatandaşlarımızın hizmetine açtık. Bu bölgeyi yeşillendirdik, ağaçlandırdık, aydınlattık, 2 km lik bir bisiklet ve yürüyüş yolu yaptık. Bahsetmiş olduğumuz mevkide dere ıslahı daha önceleri yapıldı. Fakat bu projemizi Çoruh özü deresinde yapılacak çalışmalar ile vatandaşlarımıza daha iyi bir hizmet vermek istiyoruz ve bu konuda sizlerin desteklerini bekliyoruz” ifadelerini kulandı
TALİMAT VERDİ
Saygılı, “Bu proje Kırıkkalemizin nefes alacağı bir bölge olacak inşallah. Ayrıca şehrimizde bir ormanımız var bu ormanında mesire alanı olmasını sizden talep ediyoruz. Bakanlık personeliniz ve şahsınıza tekraren hoşgeldiniz diyorum. Yapılan çalışmalar için de teşekkür ediyorum” dedi. Ardından Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, çalışmalarından dolayı başkanımıza teşekkür ettiğini belirtti. Bakan Eroğlu Bahçelievler Bisiklet ve yürüyüş yolunun çok güzel bir çalışma olduğunu belirterek bakanlık olarak gerekli desteklerin verileceğini ifade etti. Bakanlığa bağlı Genel Müdürlüklere gerekli talimatları veren Bakan Eroğlu, ziyaretin ardından esnafımızı da ziyaret etti.












