
KARDEŞLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ
Kırıkkale Üniversitesi Genç Hukukçular Topluluğu tarafından düzenlenen kokteylde, Baro Başkanı Avukat Erol Çakır ve Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Yahşihan Yenişehir Mahallesi Yurtkur Caddesi’nde bulunan bir kahvede yapılan kokteyl programına katılan öğrenciler, birlikte olmanın mutluluğunu yaşadılar. Belediye Başkanı Ahmet Sungur konuşmasında, “Hukukçu kardeşlerimize teşekkür ediyoruz. “
YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ
“Vatanımıza ve milletimize yararlı bir hukukçu olmalarını ve adaleti sağlama konusunda hiç tereddüt etmeden Türkiye Cumhuriyeti Devletimizin anayasasına uyarak ve doğruyu araştırarak çalışmalarını sürdürmelerini temenni ediyoruz ve kendilerine güveniyoruz. Genç hukukçularımıza eğitim ve öğretim hayatlarında başarılar diliyorum. Her zaman, her koşulda sizlerin yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Kırıkkale Üniversitesi Genç Hukukçular Topluluğu tarafından düzenlenen kokteylde, Baro Başkanı Avukat Erol Çakır ve Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Yahşihan Yenişehir Mahallesi Yurtkur Caddesi’nde bulunan bir kahvede yapılan kokteyl programına katılan öğrenciler, birlikte olmanın mutluluğunu yaşadılar. Belediye Başkanı Ahmet Sungur konuşmasında, “Hukukçu kardeşlerimize teşekkür ediyoruz. “
YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ
“Vatanımıza ve milletimize yararlı bir hukukçu olmalarını ve adaleti sağlama konusunda hiç tereddüt etmeden Türkiye Cumhuriyeti Devletimizin anayasasına uyarak ve doğruyu araştırarak çalışmalarını sürdürmelerini temenni ediyoruz ve kendilerine güveniyoruz. Genç hukukçularımıza eğitim ve öğretim hayatlarında başarılar diliyorum. Her zaman, her koşulda sizlerin yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.












