
SORUN YAŞAMADIK
Gece saatlerinde etkili olan kar yağışı nedeniyle yolların kapanmaması için Yahşihan Belediyesi gece mesaisi yaptı. Yolların sürekli açık kalması ve yollarda don olmaması için yolları tuzlayan çalışanlar, ulaşımın durmamasını sağladılar. Çalışma hakkında açıklama yapan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, “Yoğun kar yağışı nedeniyle gecenin geç saatlerinde çalışmalarımıza başladık, karla mücadele ekiplerimizin müdahalesi ile her zaman olduğu gibi bu yılda ulaşımda hiç bir sorun yaşamadık.
Emeği geçen personel arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.
BAŞKAN BİLDİK ÇALIŞMALARA EŞLİK EDİYOR
Yoğun kar yağışının etkili olduğu Sulakyurt´ta, belediye ekipleri yağıştan kaynaklanan olumsuzluklara süratle müdahale ediyor. Aralıksız çalışan ekipler, sorun tespit ettikleri lokasyonlara anında müdahale ederek, gerekli çalışmaları en hızlı biçimde yürütüyor. Etkisini arttıran kar yağışıyla birlikte harekete geçen Sulakyurt Belediyesi´ne bağlı ekipler, Belediye Başkanı İsmail Bildik´in nezaretinde çalışmalarına aralıksız olarak devam ediyor. İlçede etkili olan şiddetli kar yağışı karşısında, ekipler ana arterler başta olmak üzere, Cadde ve sokakta kar küreme ve tuzlama çalışması gerçekleştirdi.
ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
Başkan Bildik kar yağışının meydana getirebileceği olumsuzlukları ortadan kaldırmak için alarma geçen Sulakyurt Belediyesi çalışanları, çalışmalarını ağırlıklı olarak ana caddeler, toplu taşıma araçlarının geçiş güzergahları, hastane, aile sağlığı merkezleri, cami çevreleri, çarşı merkezi gibi insan ve araç yoğunluğunun en fazla olduğu yerlerde yaptı. Olumsuz durumların yaşanmaması için gerekli tüm tedbirleri alan ekipler, kar yağışı süresince çalışmalara hız kesmeden devam edecek.
DEVAM EDİYOR
Keskin Belediyesi karla mücadele ekipleri, yoğun yağan karda yolların kapanmaması için anında müdahale etti. Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım, “ Karla Mücadele için tüm araçlarımız ve personelimizle çalışmalarımızı yapacağız. Meydana gelebilecek olası aksaklıkları önlemek için vatandaşlarımızdan; araçlarının kış bakımlarını yaptırmalarını, kar lastiklerini araçlarına takmalarını, mecbur kalmadıkça araçlarıyla trafiğe çıkmamalarını istiyoruz. Karla mücadele çalışmalarında ekiplerimizi zorlayan en önemli faktör ise; ara sokaklara ve ana arterlere yapılan gelişi güzel araç parklarıdır. Ekiplerimizin çalışmalarını engelleyecek bu tür parkları sürücülerimizden rica ediyoruz” dedi. Keskin belediye başkanı dede Yıldırım yaptığı açıklamasında ilçemizde yağan yoğun kar nedeniyle ilçemizde bulunan tüm ara yolları ekiplerimiz tarafından tüm sürat la devam ediyor’’ dedi.
Gece saatlerinde etkili olan kar yağışı nedeniyle yolların kapanmaması için Yahşihan Belediyesi gece mesaisi yaptı. Yolların sürekli açık kalması ve yollarda don olmaması için yolları tuzlayan çalışanlar, ulaşımın durmamasını sağladılar. Çalışma hakkında açıklama yapan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, “Yoğun kar yağışı nedeniyle gecenin geç saatlerinde çalışmalarımıza başladık, karla mücadele ekiplerimizin müdahalesi ile her zaman olduğu gibi bu yılda ulaşımda hiç bir sorun yaşamadık.
Emeği geçen personel arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.
BAŞKAN BİLDİK ÇALIŞMALARA EŞLİK EDİYOR
Yoğun kar yağışının etkili olduğu Sulakyurt´ta, belediye ekipleri yağıştan kaynaklanan olumsuzluklara süratle müdahale ediyor. Aralıksız çalışan ekipler, sorun tespit ettikleri lokasyonlara anında müdahale ederek, gerekli çalışmaları en hızlı biçimde yürütüyor. Etkisini arttıran kar yağışıyla birlikte harekete geçen Sulakyurt Belediyesi´ne bağlı ekipler, Belediye Başkanı İsmail Bildik´in nezaretinde çalışmalarına aralıksız olarak devam ediyor. İlçede etkili olan şiddetli kar yağışı karşısında, ekipler ana arterler başta olmak üzere, Cadde ve sokakta kar küreme ve tuzlama çalışması gerçekleştirdi.
ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
Başkan Bildik kar yağışının meydana getirebileceği olumsuzlukları ortadan kaldırmak için alarma geçen Sulakyurt Belediyesi çalışanları, çalışmalarını ağırlıklı olarak ana caddeler, toplu taşıma araçlarının geçiş güzergahları, hastane, aile sağlığı merkezleri, cami çevreleri, çarşı merkezi gibi insan ve araç yoğunluğunun en fazla olduğu yerlerde yaptı. Olumsuz durumların yaşanmaması için gerekli tüm tedbirleri alan ekipler, kar yağışı süresince çalışmalara hız kesmeden devam edecek.
DEVAM EDİYOR
Keskin Belediyesi karla mücadele ekipleri, yoğun yağan karda yolların kapanmaması için anında müdahale etti. Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım, “ Karla Mücadele için tüm araçlarımız ve personelimizle çalışmalarımızı yapacağız. Meydana gelebilecek olası aksaklıkları önlemek için vatandaşlarımızdan; araçlarının kış bakımlarını yaptırmalarını, kar lastiklerini araçlarına takmalarını, mecbur kalmadıkça araçlarıyla trafiğe çıkmamalarını istiyoruz. Karla mücadele çalışmalarında ekiplerimizi zorlayan en önemli faktör ise; ara sokaklara ve ana arterlere yapılan gelişi güzel araç parklarıdır. Ekiplerimizin çalışmalarını engelleyecek bu tür parkları sürücülerimizden rica ediyoruz” dedi. Keskin belediye başkanı dede Yıldırım yaptığı açıklamasında ilçemizde yağan yoğun kar nedeniyle ilçemizde bulunan tüm ara yolları ekiplerimiz tarafından tüm sürat la devam ediyor’’ dedi.












