
BAŞKAN ADAYLARINA VE KIRIKKALE KAMUOYUNA SESLENDİ
4. HAFTA TAKIMIN BAŞINA GELDİK
71 Kırıkkalespor Kulüp Başkanı Metin Karakuş kulüp binasında gazetecilerle ile bir araya gelerek gündem dar açıklamalarda bulundu Karakuş yaptığı açıklamada, “Kırıkkalespor kongresinden sonra ilk kez basın ile bir araya geliyoruz. Bir istişare yapalım istedik mahkeme sürecini hepimiz takip ettik. Kayyım kendi imkanları ölçüsünde bir takım oluşturdu oluşan takımla lige başlandı, 4. Hafta itibari ile biz takımın başına geçti” ifadelerini kulandı.
12'inci AYA SÖZLEŞME İMZALANMIŞ
Karakuş yaptığı açıklamada, “ 28 futbolcu ile sözleşme imzalandı. Mahkeme süreci kayyım ve çeşitli sebeplerden dolayı takım koordine olamadı bundan sonra takım kendini toparladı güzel işler yapıyor. elinden gelini imkanlar ölçüsünde yapıyor ben inanıyorum ki daha iyi sonuçlar alınacak takım aldığımız gün konaklama yerinden maç başları gibi sorularla karşı karşıya geldik alacakların almadıkları için antrama çıkmadılar sorunu 3 gün içinde çözdük. Birlik beraberlik içinde çalışmalar devam ediyor. Alınan futbolcular fiyatları hakkında konuşmam ne kadara anlaşıldığı değil ne şartalar da anlaşıldığı 12'inci aya sözleşme imzalanmış. Futbolcuların hepsi bir değerdir bedeler önemli değildir anlaşma usule uygun değildir” şeklinde konuştu.
MAHKEME BİTMEDEN KONGRE KARARI ALAMIYORUZ
Karakuş açıklamasında şu ifadelere yer verdi, “Kongre sürecinin işlemesi gerek mahkemelerin bitmesi gerek. Mahkemeler bitmedi yasal olarak kongreye gidemiyoruz. Mahkeme bittiği an yasal yönetim oluruz kongre yapılır. Şuan kongre kararı alma durumumuz yok. İki aday var bu adaylar samimi ise önümüzde kısa süre var peşinatları ödeyeceğiz diyorlar bizde bu kulübün önünü açmak üzere ben ve arkadaşlarım yapılacak her şeyi yaparız. Gelin bu peşinatları ödeyin hukukçularınız avukatlarınız usul neyse bu işin içinde yokuz diyelim ödeyin peşinatları iyi niyetinizi gösterin” dedi.
4. HAFTA TAKIMIN BAŞINA GELDİK
71 Kırıkkalespor Kulüp Başkanı Metin Karakuş kulüp binasında gazetecilerle ile bir araya gelerek gündem dar açıklamalarda bulundu Karakuş yaptığı açıklamada, “Kırıkkalespor kongresinden sonra ilk kez basın ile bir araya geliyoruz. Bir istişare yapalım istedik mahkeme sürecini hepimiz takip ettik. Kayyım kendi imkanları ölçüsünde bir takım oluşturdu oluşan takımla lige başlandı, 4. Hafta itibari ile biz takımın başına geçti” ifadelerini kulandı.
12'inci AYA SÖZLEŞME İMZALANMIŞ
Karakuş yaptığı açıklamada, “ 28 futbolcu ile sözleşme imzalandı. Mahkeme süreci kayyım ve çeşitli sebeplerden dolayı takım koordine olamadı bundan sonra takım kendini toparladı güzel işler yapıyor. elinden gelini imkanlar ölçüsünde yapıyor ben inanıyorum ki daha iyi sonuçlar alınacak takım aldığımız gün konaklama yerinden maç başları gibi sorularla karşı karşıya geldik alacakların almadıkları için antrama çıkmadılar sorunu 3 gün içinde çözdük. Birlik beraberlik içinde çalışmalar devam ediyor. Alınan futbolcular fiyatları hakkında konuşmam ne kadara anlaşıldığı değil ne şartalar da anlaşıldığı 12'inci aya sözleşme imzalanmış. Futbolcuların hepsi bir değerdir bedeler önemli değildir anlaşma usule uygun değildir” şeklinde konuştu.
MAHKEME BİTMEDEN KONGRE KARARI ALAMIYORUZ
Karakuş açıklamasında şu ifadelere yer verdi, “Kongre sürecinin işlemesi gerek mahkemelerin bitmesi gerek. Mahkemeler bitmedi yasal olarak kongreye gidemiyoruz. Mahkeme bittiği an yasal yönetim oluruz kongre yapılır. Şuan kongre kararı alma durumumuz yok. İki aday var bu adaylar samimi ise önümüzde kısa süre var peşinatları ödeyeceğiz diyorlar bizde bu kulübün önünü açmak üzere ben ve arkadaşlarım yapılacak her şeyi yaparız. Gelin bu peşinatları ödeyin hukukçularınız avukatlarınız usul neyse bu işin içinde yokuz diyelim ödeyin peşinatları iyi niyetinizi gösterin” dedi.












