
200 KİŞİ İFTAR AÇIYOR
Çadırda her gün 200 kişinin iftar açabileceğini kaydeden Yıldırım, şöyle devam etti:"Ramazan ayı rahmet, mağfiret, bereket ve bolluğun olduğu manevi değeri yüksek olan bir aydır. Bu ay da Müslümanlar ibadetlerinin yanında zekatları ve fitre gibi paylaşma ve dayanışma örneği sergiliyorlar. Keskin Belediyesi'de sosyal bir belediyedir. Belediye olarak bu sene ikinci iftar çadırımızı hazır hale getirdik” diye konuştu
BELEDİYE TARAFINDAN TEMİN EDİLİYOR
Yıldırım, “İlçemiz Ankara ve Kayseri yolu güzergahı üzerinde olması dolayısıyla iftar zamanın da yolcuların iftarlarını rahat bir yerde açmaları için yol güzergahına pankart ve afişler asarak kentimiz de iftar çadırının açıldığını duyurduk. İftar çadırımızın günlük yemek ihtiyaçlarını belediyemiz temin edecektir. İlçemizden yemek temin etmek isteyen vatandaşlarımız ve esnaflarımızın talepleri olursa tabi ki ayrıca bundan da memnun kalırız."dedi
Çadırda her gün 200 kişinin iftar açabileceğini kaydeden Yıldırım, şöyle devam etti:"Ramazan ayı rahmet, mağfiret, bereket ve bolluğun olduğu manevi değeri yüksek olan bir aydır. Bu ay da Müslümanlar ibadetlerinin yanında zekatları ve fitre gibi paylaşma ve dayanışma örneği sergiliyorlar. Keskin Belediyesi'de sosyal bir belediyedir. Belediye olarak bu sene ikinci iftar çadırımızı hazır hale getirdik” diye konuştu
BELEDİYE TARAFINDAN TEMİN EDİLİYOR
Yıldırım, “İlçemiz Ankara ve Kayseri yolu güzergahı üzerinde olması dolayısıyla iftar zamanın da yolcuların iftarlarını rahat bir yerde açmaları için yol güzergahına pankart ve afişler asarak kentimiz de iftar çadırının açıldığını duyurduk. İftar çadırımızın günlük yemek ihtiyaçlarını belediyemiz temin edecektir. İlçemizden yemek temin etmek isteyen vatandaşlarımız ve esnaflarımızın talepleri olursa tabi ki ayrıca bundan da memnun kalırız."dedi











