
ARAÇ FİLOSU GÜÇLENİYOR
Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım , Türkiye Belediyeler Birliğinden hibe olarak gelen itfaiye aracını teslim aldı. Belediye önünde düzenlenen teslim töreninde konuşan Başkan Yıldırım, çalışma arkadaşlarının işini kolay kılmak, vatandaşların da hızlı bir şekilde hizmet alabilmelerini sağlamak için araç filolarını güçlendirdiklerini söyledi.
EKSİKLİK ÇÖZÜME KAVUŞTU
Belediyenin en büyük eksikliği ve gereksinimi olan itfaiye aracının olmamasının kendilerini sıkıntıya soktuğunu belirten Yıldırım, Belediyeler Birliğinden hibe olarak alınan bu araçla bir araç eksikliğinin daha çözüme kavuşturulduğunu kaydetti.
Haber Foto Barış Başar
Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım , Türkiye Belediyeler Birliğinden hibe olarak gelen itfaiye aracını teslim aldı. Belediye önünde düzenlenen teslim töreninde konuşan Başkan Yıldırım, çalışma arkadaşlarının işini kolay kılmak, vatandaşların da hızlı bir şekilde hizmet alabilmelerini sağlamak için araç filolarını güçlendirdiklerini söyledi.
EKSİKLİK ÇÖZÜME KAVUŞTU
Belediyenin en büyük eksikliği ve gereksinimi olan itfaiye aracının olmamasının kendilerini sıkıntıya soktuğunu belirten Yıldırım, Belediyeler Birliğinden hibe olarak alınan bu araçla bir araç eksikliğinin daha çözüme kavuşturulduğunu kaydetti.
Haber Foto Barış Başar












