
KARIN GÜZELLİĞİ YAŞANSIN
Kar yağışının şehri etkisi altına almasından itibaren Kırıkkale Belediyesi ekipleri, sokakların zemin durumuna göre greyderle temizlenen yollarda solüsyon ya da tuzlama yöntemiyle başta ana caddeler olmak üzere tüm sokakların trafiğe açık olması için gerekli çalışmayı yapıyor. Çalışmaları başından itibaren bizzat takip eden Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, “Halkımızın kar yağışından olumsuz bir şekilde etkilenmemesi, yalnızca karın güzelliklerini yaşaması için Belediye olarak gerekli çalışmaları sürdürüyoruz. Önemli olan Kırıkkale halkının huzur ve mutluluğudur” diye konuştu.



Kar yağışının şehri etkisi altına almasından itibaren Kırıkkale Belediyesi ekipleri, sokakların zemin durumuna göre greyderle temizlenen yollarda solüsyon ya da tuzlama yöntemiyle başta ana caddeler olmak üzere tüm sokakların trafiğe açık olması için gerekli çalışmayı yapıyor. Çalışmaları başından itibaren bizzat takip eden Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, “Halkımızın kar yağışından olumsuz bir şekilde etkilenmemesi, yalnızca karın güzelliklerini yaşaması için Belediye olarak gerekli çalışmaları sürdürüyoruz. Önemli olan Kırıkkale halkının huzur ve mutluluğudur” diye konuştu.















Kar her yerde var ama vahşet Allahın verdiği canları almak vicdan yoksunluğu bi sizin belediyelerde var sizleri kınıyor kim bunu yaptıysa ve görmezden kim geliyorsa can evinden vurulsun Lanet olsun bir parça ekmeği çokmu gördünüz nasıl kıydılar bu canlara belediyelerin sorumluluğu bu canlara barınma ve ve yiyecek sağlamak öldürmek değil Allahtan büyük değilsiniz