
Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi tarafından düzenlenen 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi, düzenlenen törenle açıldı.Bilim Merkezi’nde gerçekleştirilen serginin açılışına Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, veliler ve öğrenciler katıldı.Serginin açılış kurdelesi Belediye Başkanı Ahmet Önal tarafından kesildi. Programda, serginin hazırlanmasında emeği bulunan resim öğretmeni Veysel Ürkmez’e plaket ve çiçek takdim edildi.Sergiyi gezen Başkan Önal, 9 aylık eğitim sürecinin ardından 4 sınıfta eğitim alan 35 öğrencinin hazırladığı eserleri inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.Öğrenciler ve eğitmenlerle sohbet eden Önal, Bilim Merkezi ekibini, eğitmenleri ve öğrencileri tebrik ederek, çocukların sanatla iç içe yetişmesinin önemine dikkat çekti.Sergi 14 gün ziyaretçilere açık kalacağı bildirildi.











