
GELECEĞE BAKMALIYIZ
TSO Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Varlı’ya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Süleyman Köstekli ve meslek oda başkanları hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Başkan Varlı’ya yeni görevinde başarılar dileyen Başkan Köstekli, “Biz de bir tabir var, küçük sanayi olmaz ise büyük sanayi olmaz. Bunun için biz birlik ve beraberlik içerisinde Kırıkkale ve ülke menfaatleri doğrultusunda Esnaf ve Sanatkârlar olarak Başkanımızla iyi diyalog içerisindeyiz. Güzel projelere de hep beraber imza atacağız. İlerleyen günlerde birlik ve beraberlik içerisinde ilimize elimizden geleni yapacağız. Biz her zaman ağabey kardeş gibiyiz. Hizmet bize göre ibadettir. Bütün başkanlarımızla beraber birlik ve beraberlik içerisinde şehrimiz için çalışıyoruz. Geçmişe değil geleceğe bakmamız gerekiyor. Kırıkkale ilk kurulduğunda MKEK var iken biz Konya’dan ilerdeydik. Şimdi Konya’nın bir mahallesi bile değiliz. O kadar geriledik. Birlik ve beraberlik içerisinde proje üretmeliyiz. Birbirimize kenetlenerek Kırıkkale’yi üst noktalara taşımalıyız” diye konuştu.
SİLAH OSB KIRIKKALE İÇİN ÖNEMLİ
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren TSO Başkanı Varlı ise memleketimizin birlik ve beraberliğe ihtiyacı olduğunu söyleyerek, “Şehrimizde ne yapabiliriz hep beraber çalışacağız. Şehrimizin geriye gidişine dur demek adına elimizden geleni yapacağız. Anadolu’nun en çok göç veren vilayetlerinden birisi Kırıkkale’dir. Biz ise göç ile buralara geldik. Kırıkkale bize her şeyi verdi. Bizim Kırıkkale’ye borcumuz var. Eskiden Kırıkkale parlayan bir yıldızdı. Fakat bizler şehrimizi sahiplenemedik ve şehrimiz geriye gidiyor. Tedavi noktasında hep beraber elimizden geleni yapacağız. Devletten beklentiyi asgariye çekerek kendimiz ne yapabiliriz bunun çalışmalarını yapacağız. Devlet elinden geleni yaptı. MKEK Kırıkkale’de, fakat atıl duruma geldi. Atıl duruma gelmesinde bizimde suçumuz var. Türkiye’de 3 rafineri var, bunlardan biriside Kırıkkale’de. Barajımız, ırmağımız, DDY, yolumuz var, tarımımız var. Biz ümidimizi ve umudumuzu Silah İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’ne bağladık. Orada 65 tane parsel olacak. MKEK’nin tedarikçileri orada olacak. 1200 parçayı MKEK dışarıda yaptırıyor. O teşviklerle o işadamlarını buralara getirirsek, MKEK’nin yan sanayisini Kırıkkale’de oluşturacağız. Buraya gelecek sanayicileri ise elimizde tutmamız gerekiyor” dedi.
TSO Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Varlı’ya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Süleyman Köstekli ve meslek oda başkanları hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Başkan Varlı’ya yeni görevinde başarılar dileyen Başkan Köstekli, “Biz de bir tabir var, küçük sanayi olmaz ise büyük sanayi olmaz. Bunun için biz birlik ve beraberlik içerisinde Kırıkkale ve ülke menfaatleri doğrultusunda Esnaf ve Sanatkârlar olarak Başkanımızla iyi diyalog içerisindeyiz. Güzel projelere de hep beraber imza atacağız. İlerleyen günlerde birlik ve beraberlik içerisinde ilimize elimizden geleni yapacağız. Biz her zaman ağabey kardeş gibiyiz. Hizmet bize göre ibadettir. Bütün başkanlarımızla beraber birlik ve beraberlik içerisinde şehrimiz için çalışıyoruz. Geçmişe değil geleceğe bakmamız gerekiyor. Kırıkkale ilk kurulduğunda MKEK var iken biz Konya’dan ilerdeydik. Şimdi Konya’nın bir mahallesi bile değiliz. O kadar geriledik. Birlik ve beraberlik içerisinde proje üretmeliyiz. Birbirimize kenetlenerek Kırıkkale’yi üst noktalara taşımalıyız” diye konuştu.
SİLAH OSB KIRIKKALE İÇİN ÖNEMLİ
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren TSO Başkanı Varlı ise memleketimizin birlik ve beraberliğe ihtiyacı olduğunu söyleyerek, “Şehrimizde ne yapabiliriz hep beraber çalışacağız. Şehrimizin geriye gidişine dur demek adına elimizden geleni yapacağız. Anadolu’nun en çok göç veren vilayetlerinden birisi Kırıkkale’dir. Biz ise göç ile buralara geldik. Kırıkkale bize her şeyi verdi. Bizim Kırıkkale’ye borcumuz var. Eskiden Kırıkkale parlayan bir yıldızdı. Fakat bizler şehrimizi sahiplenemedik ve şehrimiz geriye gidiyor. Tedavi noktasında hep beraber elimizden geleni yapacağız. Devletten beklentiyi asgariye çekerek kendimiz ne yapabiliriz bunun çalışmalarını yapacağız. Devlet elinden geleni yaptı. MKEK Kırıkkale’de, fakat atıl duruma geldi. Atıl duruma gelmesinde bizimde suçumuz var. Türkiye’de 3 rafineri var, bunlardan biriside Kırıkkale’de. Barajımız, ırmağımız, DDY, yolumuz var, tarımımız var. Biz ümidimizi ve umudumuzu Silah İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’ne bağladık. Orada 65 tane parsel olacak. MKEK’nin tedarikçileri orada olacak. 1200 parçayı MKEK dışarıda yaptırıyor. O teşviklerle o işadamlarını buralara getirirsek, MKEK’nin yan sanayisini Kırıkkale’de oluşturacağız. Buraya gelecek sanayicileri ise elimizde tutmamız gerekiyor” dedi.
Tahmini okuma suresi: 3 dakika.












