
DUALARINIZ BİZLERİ KORUYAN TEK SEBEP
Vali Dr.M. İlker Haktankaçmaz, Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit, Dul ve Yetimler Derneği Başkanlığınca düzenlenen Şehit Jandarma Uzman Çavuş Suat Yalçın’ı anma programına katıldı. Anma programında, Vali Haktankaçmaz’ın yanı sıra, İl Jandarma Alay Komutanı Albay İsa Çakmak, İl Emniyet Müdürü Hasan Onar, Şehit ve Gazi yakınları ile Gaziler hazır bulundu. Siirt İl Jandarma Komutanlığı emrinde görevli iken, 05.09.2008 tarihinde Ziyaret-Tütünocak Köyü mevkiinde PKK ile çıkan çatışmada şehit olan Jandarma Uzman Çavuş Suat Yalçın’ın şehit oluşunun sekizinci yıldönümü nedeni ile düzenlenen yemeğe katılan Vali Haktankaçmaz burada yaptığı konuşmada; ”Değerli gazilerimiz, gazilerimizin ve şehitlerimizin değerli yakınları, öncelikle bu ikramın hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum. Şehidimiz Suat’ın canına değsin. Rabbim, onu ve bütün şehitlerimizi mekânında en güzel şekilde ağırlasın. Her zaman kendi kendime inanın şu soruyu soruyorum. Bu kadar içten ve dıştan saldırıya rağmen, bu ülke ve bu millet nasıl hala ayakta durabiliyor diye. Çünkü dün PKK vardı, başka sol örgütler vardı. Bugün FETÖ’sü, DAİŞ’i bilmem nesi. Ama bu ülke hala dimdik ayakta. Bunun tek sebebi sizlersiniz. Yani şehitlerimizin yakınları, gazilerimizin onurlu ve vakur duruşu, o metaneti sürdüren şehit yakınları ile o kahramanlığı gösteren şehitlerimiz ve gazilerimizdir. Onların ve sizlerin duaları inanın bu ülkeyi bu kadar sıkıntıdan ve bu kadar art niyetli insanların saldırılarından koruyan tek unsur, tek sebeptir.”dedi.
BU TOPRAKLARI CANLARI VE KANLARI PAHASINA ALDILAR
Vali Haktankaçmaz, “Her zaman söylüyorum Türk milletinin tek bir arzusu var. Bu bayrağın gölgesinde özgür ve hür bir biçimde yaşayabilmek. Bu coğrafyaya biz kolay sahip olmadık. Buraya atalarımız, dedelerimiz davulla zurnayla değil, kan dökerek girdi. Oluk oluk kan dökerek girdiler. Dolayısıyla bizde bu toprakları onların canları ve kanları pahasına aldıkları bu toprakları, bizden sonraki nesillere devretmek azminde ve kararlılığındayız. Bu kararlılığımızı da bugüne kadar bütün dünya gördü, bundan sonra da görecektir. Bu tür etkinlikler elbette ki şehitlerimizi unutmadığımızı ve onlara gereken her türlü saygıyı ve minneti her zaman duyduğumuzu göstermemiz açısından önemlidir. Şehit ve gazi yakınlarımız arasındaki dayanışmayı güçlendirme bakımından da çok önemli olan bu tür etkinliklerin organize edilmesinde emeği geçen başta dernek başkanı ve yönetim kurulu üyeleri olmak üzere şehidimizin annesine, babasına ve diğer yakınlarına çok teşekkür ediyorum. Bizim bu aramızdaki yakınlaşma ve dayanışma var olduğu müddetçe bu durum bizim toplumumuzdaki diğer insanlara da örnek olacaktır. Diğer ülkelerde bu birlikteliği ve dayanışmayı görüp, hesaplarını kitaplarını ona göre yapacaklardır. Ben bir kez daha Şehidimiz Suat kardeşime ve tüm şehitlerimize Allah’tan rahmet, gazilerimize ise hayırlı ve uzun ömürler diliyor, hepinize saygılar sunuyorum.” dedi. Anma programı Kuran-ı Kerim tilaveti ve duaların okunması ile sona erdi.
Vali Dr.M. İlker Haktankaçmaz, Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit, Dul ve Yetimler Derneği Başkanlığınca düzenlenen Şehit Jandarma Uzman Çavuş Suat Yalçın’ı anma programına katıldı. Anma programında, Vali Haktankaçmaz’ın yanı sıra, İl Jandarma Alay Komutanı Albay İsa Çakmak, İl Emniyet Müdürü Hasan Onar, Şehit ve Gazi yakınları ile Gaziler hazır bulundu. Siirt İl Jandarma Komutanlığı emrinde görevli iken, 05.09.2008 tarihinde Ziyaret-Tütünocak Köyü mevkiinde PKK ile çıkan çatışmada şehit olan Jandarma Uzman Çavuş Suat Yalçın’ın şehit oluşunun sekizinci yıldönümü nedeni ile düzenlenen yemeğe katılan Vali Haktankaçmaz burada yaptığı konuşmada; ”Değerli gazilerimiz, gazilerimizin ve şehitlerimizin değerli yakınları, öncelikle bu ikramın hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum. Şehidimiz Suat’ın canına değsin. Rabbim, onu ve bütün şehitlerimizi mekânında en güzel şekilde ağırlasın. Her zaman kendi kendime inanın şu soruyu soruyorum. Bu kadar içten ve dıştan saldırıya rağmen, bu ülke ve bu millet nasıl hala ayakta durabiliyor diye. Çünkü dün PKK vardı, başka sol örgütler vardı. Bugün FETÖ’sü, DAİŞ’i bilmem nesi. Ama bu ülke hala dimdik ayakta. Bunun tek sebebi sizlersiniz. Yani şehitlerimizin yakınları, gazilerimizin onurlu ve vakur duruşu, o metaneti sürdüren şehit yakınları ile o kahramanlığı gösteren şehitlerimiz ve gazilerimizdir. Onların ve sizlerin duaları inanın bu ülkeyi bu kadar sıkıntıdan ve bu kadar art niyetli insanların saldırılarından koruyan tek unsur, tek sebeptir.”dedi.
BU TOPRAKLARI CANLARI VE KANLARI PAHASINA ALDILAR
Vali Haktankaçmaz, “Her zaman söylüyorum Türk milletinin tek bir arzusu var. Bu bayrağın gölgesinde özgür ve hür bir biçimde yaşayabilmek. Bu coğrafyaya biz kolay sahip olmadık. Buraya atalarımız, dedelerimiz davulla zurnayla değil, kan dökerek girdi. Oluk oluk kan dökerek girdiler. Dolayısıyla bizde bu toprakları onların canları ve kanları pahasına aldıkları bu toprakları, bizden sonraki nesillere devretmek azminde ve kararlılığındayız. Bu kararlılığımızı da bugüne kadar bütün dünya gördü, bundan sonra da görecektir. Bu tür etkinlikler elbette ki şehitlerimizi unutmadığımızı ve onlara gereken her türlü saygıyı ve minneti her zaman duyduğumuzu göstermemiz açısından önemlidir. Şehit ve gazi yakınlarımız arasındaki dayanışmayı güçlendirme bakımından da çok önemli olan bu tür etkinliklerin organize edilmesinde emeği geçen başta dernek başkanı ve yönetim kurulu üyeleri olmak üzere şehidimizin annesine, babasına ve diğer yakınlarına çok teşekkür ediyorum. Bizim bu aramızdaki yakınlaşma ve dayanışma var olduğu müddetçe bu durum bizim toplumumuzdaki diğer insanlara da örnek olacaktır. Diğer ülkelerde bu birlikteliği ve dayanışmayı görüp, hesaplarını kitaplarını ona göre yapacaklardır. Ben bir kez daha Şehidimiz Suat kardeşime ve tüm şehitlerimize Allah’tan rahmet, gazilerimize ise hayırlı ve uzun ömürler diliyor, hepinize saygılar sunuyorum.” dedi. Anma programı Kuran-ı Kerim tilaveti ve duaların okunması ile sona erdi.












