
HİZMETE PLAKETLE TEŞEKKÜR
Keskin yöresi Muhtarlar Derneği Başkanı Nevzat Şaşmaz, yönetim kurulu üyeleri ve ilçeye bağlı köy muhtarları önce Kırıkkale Valisi Dr.M.İlker Haktankaçmaz, daha sonra da İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Atanur Aydın’a teşekkür ziyaretinde bulundu. Ziyareti ilçeye bağlı 55 köy muhtarı adına yaptıklarını belirten Dernek Başkanı Şaşmaz, Vali Haktankaçmaz ve Genel Sekreter Aydın’a hizmetlerinden dolayı teşekkür plaketi verdi. İlçeye bağlı köylerin Devletten gereken her türlü desteği aldığını hatırlatan Muhtarlar Dernek Başkanı Şaşmaz, bu hizmetlerin devamını beklediklerini, köylerine hizmet eden bürokrasinin her zaman yanlarında olduklarını vurguladı.
HER NOKTAYA HİZMET GÖTÜRMEYE ÇALIŞIYORUZ
Kırıkkale Valisi Dr. Mehmet İlker Haktankaçmaz Keskin ilçesine bağlı köylerin muhtarlarını makamında ağırladı. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Haktankaçmaz, il, ilçe, kasaba, köy ayrımı yapmadıklarını, her noktaya hizmet götürme gayreti içerisinde olduklarını söyledi. Keskin ilçesine bağlı köylerin de gerekli hizmeti almaya devam edeceğini belirten Vali Haktankaçmaz “Halka hizmet hakka hizmet düsturu ile hareket ediyoruz” diye konuştu. İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Atanur Aydın’da ziyaretten dolayı muhtarlara teşekkür ederek yatırım programındaki hizmetleri köylere ulaştırmaya devam edeceklerini kaydetti. Aydın, Keskin ilçesi köylerine 2017 yılı yaz döneminde 60 KM sıcak asfalt atılacağını, havaların iyi gitmesi durumunda Haziran ayı içerisinde çalışmaların başlayacağını vurguladı.
BİZ MUHTARLAR OLARAK MEMNUNUZ
Ziyarette İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Atanur Aydın ve Yol Müdürü Hülya Karapınar ve ekibine özellikle teşekkür ettiğini belirten Muhtarlar Dernek Başkanı Nevzat Şaşmaz “Kırıkkale İl Özel İdaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğünün çalışmalarından biz muhtarlar olarak çok memnunuz. İl Özel İdaresine bağlı ekipler 7/24 biz muhtarların taleplerini karşılıyor. Keskin ilçesine bağlı 55 köy muhtarı olarak, tüm zamanını köylere ve il geneline hizmete adayan İl Özel İdaresi yöneticilerine ve ekibine teşekkür ediyor, hizmetlerin devamını bekliyoruz” dedi.
Keskin yöresi Muhtarlar Derneği Başkanı Nevzat Şaşmaz, yönetim kurulu üyeleri ve ilçeye bağlı köy muhtarları önce Kırıkkale Valisi Dr.M.İlker Haktankaçmaz, daha sonra da İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Atanur Aydın’a teşekkür ziyaretinde bulundu. Ziyareti ilçeye bağlı 55 köy muhtarı adına yaptıklarını belirten Dernek Başkanı Şaşmaz, Vali Haktankaçmaz ve Genel Sekreter Aydın’a hizmetlerinden dolayı teşekkür plaketi verdi. İlçeye bağlı köylerin Devletten gereken her türlü desteği aldığını hatırlatan Muhtarlar Dernek Başkanı Şaşmaz, bu hizmetlerin devamını beklediklerini, köylerine hizmet eden bürokrasinin her zaman yanlarında olduklarını vurguladı.
HER NOKTAYA HİZMET GÖTÜRMEYE ÇALIŞIYORUZ
Kırıkkale Valisi Dr. Mehmet İlker Haktankaçmaz Keskin ilçesine bağlı köylerin muhtarlarını makamında ağırladı. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Haktankaçmaz, il, ilçe, kasaba, köy ayrımı yapmadıklarını, her noktaya hizmet götürme gayreti içerisinde olduklarını söyledi. Keskin ilçesine bağlı köylerin de gerekli hizmeti almaya devam edeceğini belirten Vali Haktankaçmaz “Halka hizmet hakka hizmet düsturu ile hareket ediyoruz” diye konuştu. İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Atanur Aydın’da ziyaretten dolayı muhtarlara teşekkür ederek yatırım programındaki hizmetleri köylere ulaştırmaya devam edeceklerini kaydetti. Aydın, Keskin ilçesi köylerine 2017 yılı yaz döneminde 60 KM sıcak asfalt atılacağını, havaların iyi gitmesi durumunda Haziran ayı içerisinde çalışmaların başlayacağını vurguladı.
BİZ MUHTARLAR OLARAK MEMNUNUZ
Ziyarette İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Atanur Aydın ve Yol Müdürü Hülya Karapınar ve ekibine özellikle teşekkür ettiğini belirten Muhtarlar Dernek Başkanı Nevzat Şaşmaz “Kırıkkale İl Özel İdaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğünün çalışmalarından biz muhtarlar olarak çok memnunuz. İl Özel İdaresine bağlı ekipler 7/24 biz muhtarların taleplerini karşılıyor. Keskin ilçesine bağlı 55 köy muhtarı olarak, tüm zamanını köylere ve il geneline hizmete adayan İl Özel İdaresi yöneticilerine ve ekibine teşekkür ediyor, hizmetlerin devamını bekliyoruz” dedi.












