
SUÇSUZ OLANLAR GÖREVE DÖNECEK
AK Parti Kırıkkale Milletvekili Abdullah Öztürk meclis çalışmaları dışında Kırıkkale halkı ile bir araya gelmeye devam ediyor. Ziyaretler kapsamında ise gazetemizi ziyaret eden Milletvekili Öztürk gündeme dair açıklamalarda bulundu. Öztürk gazetemiz ziyaretinde yaptığı açıklamada, “Fetö terör örgütü kapsamında açığa alınanlar için komisyonlar ciddi anlamda çalışıyor. Suçsuz olanlar göreve dönecek” diye konuştu.
SİLAH OSB KIRIKKALE İÇİN ÖNEMLİ
Kırıkkale’ye yapılacak yatırımları ve devam eden yatırımları yakından takip ettiklerini belirten Öztürk, “Sanayi doğalgazı için başbakanımız ve maliye bakanımız ile görüştük 5 milyon TL ödenek aktarılacak. OSB Doğalgaza kavuşacak. Bu konuyu takip ediyoruz.Silah OSB’nin alt yapı çalışmaları devam ediyor. Kırıkkale için önemli bir yatırım olacak, birçok firma alt yapı çalışmasının bitmesini bekliyor oldukça fazla talep var. Milli Piyade Tüfeği görücüye çıktı inşallah Kırıkkale’nin adını bu çalışmalar ile duyuracağız” şeklinde konuştu
6 AYDA YÜZDE 4 BÜYÜME GERÇEKLEŞTİ
Öztürk ziyarette yaptığı konuşmada, “ Tarımda destekleme konusunda teke ve damızlık hayvanı destekleme kapsamına aldıracağız. Köy yolları kış şartlarından dolayı bahar aylarında tüm köy yollarımızın çalışması başlayacak muhtarlarımızla görüşüyoruz. İdam konusunda kamuoyunda beklenti var. AK Parti olarak vatandaşın isteği doğrultusunda hayata geçirilebilir mi bunlar tartışılıyor. Avrupa’nın bir şey demesinden ziyade biz kendi iç dengelerimiz her şeyin üstünde, biz kendi işimize bakmak zorundayız. Kredi notlarımız düşmesini kayle almıyoruz 6 ayda yüzde 4 büyüme gerçekleşti. Dış mihrapların yıpratmalarına rağmen ülke büyüyor buda hükümete güven olduğunun bir göstergesi” dedi.
BAŞKANLIK İSTEMİ MECLİSE GELECEK
Öztürk konuşmasında, “Hükümet olarak işimize bakıyoruz. Hiçbir konuda geri adım atmıyoruz başkanlık sistemi sürecinde MHP’nin desteği ile referanduma gitmek istiyoruz. Kasım içinde başkanlık sistemi meclise gelecek. Mart, Nisan gibi referanduma gitmeyi düşünüyoruz. Tarım komisyonu ayrılarak KİT komisyonuna geçtim. Kırıkkale’ye faydalı olmak için Kırıkkale’nin sesini duyurmak için bu komisyonda yer aldım. Tarım komisyonunun işlerini takip ediyorum, sulu tarım Kırıkkale’de az burada en önemli sorun vatandaşın inanması. Muhtarlık ve köy ahalisi göletlere sahip çıkarsa bakanlık gölet yapıyor” dedi.
AK Parti Kırıkkale Milletvekili Abdullah Öztürk meclis çalışmaları dışında Kırıkkale halkı ile bir araya gelmeye devam ediyor. Ziyaretler kapsamında ise gazetemizi ziyaret eden Milletvekili Öztürk gündeme dair açıklamalarda bulundu. Öztürk gazetemiz ziyaretinde yaptığı açıklamada, “Fetö terör örgütü kapsamında açığa alınanlar için komisyonlar ciddi anlamda çalışıyor. Suçsuz olanlar göreve dönecek” diye konuştu.
SİLAH OSB KIRIKKALE İÇİN ÖNEMLİ
Kırıkkale’ye yapılacak yatırımları ve devam eden yatırımları yakından takip ettiklerini belirten Öztürk, “Sanayi doğalgazı için başbakanımız ve maliye bakanımız ile görüştük 5 milyon TL ödenek aktarılacak. OSB Doğalgaza kavuşacak. Bu konuyu takip ediyoruz.Silah OSB’nin alt yapı çalışmaları devam ediyor. Kırıkkale için önemli bir yatırım olacak, birçok firma alt yapı çalışmasının bitmesini bekliyor oldukça fazla talep var. Milli Piyade Tüfeği görücüye çıktı inşallah Kırıkkale’nin adını bu çalışmalar ile duyuracağız” şeklinde konuştu
6 AYDA YÜZDE 4 BÜYÜME GERÇEKLEŞTİ
Öztürk ziyarette yaptığı konuşmada, “ Tarımda destekleme konusunda teke ve damızlık hayvanı destekleme kapsamına aldıracağız. Köy yolları kış şartlarından dolayı bahar aylarında tüm köy yollarımızın çalışması başlayacak muhtarlarımızla görüşüyoruz. İdam konusunda kamuoyunda beklenti var. AK Parti olarak vatandaşın isteği doğrultusunda hayata geçirilebilir mi bunlar tartışılıyor. Avrupa’nın bir şey demesinden ziyade biz kendi iç dengelerimiz her şeyin üstünde, biz kendi işimize bakmak zorundayız. Kredi notlarımız düşmesini kayle almıyoruz 6 ayda yüzde 4 büyüme gerçekleşti. Dış mihrapların yıpratmalarına rağmen ülke büyüyor buda hükümete güven olduğunun bir göstergesi” dedi.
BAŞKANLIK İSTEMİ MECLİSE GELECEK
Öztürk konuşmasında, “Hükümet olarak işimize bakıyoruz. Hiçbir konuda geri adım atmıyoruz başkanlık sistemi sürecinde MHP’nin desteği ile referanduma gitmek istiyoruz. Kasım içinde başkanlık sistemi meclise gelecek. Mart, Nisan gibi referanduma gitmeyi düşünüyoruz. Tarım komisyonu ayrılarak KİT komisyonuna geçtim. Kırıkkale’ye faydalı olmak için Kırıkkale’nin sesini duyurmak için bu komisyonda yer aldım. Tarım komisyonunun işlerini takip ediyorum, sulu tarım Kırıkkale’de az burada en önemli sorun vatandaşın inanması. Muhtarlık ve köy ahalisi göletlere sahip çıkarsa bakanlık gölet yapıyor” dedi.












