
ÖZTÜRK, REGAİP KANDİLİ VE ÜÇ AYLARIN BAŞLAMASI DOLAYISIYLA MESAJ YAYIMLADI
Öztürk, mesajında, Rahmet ve merhamet kapılarının ardına kadar açıldığı, manevi havası çok yüksek, feyzin, bereketin ve güzelliklerin yoğun olarak yaşandığı, yardımlaşma ve dayanışma duygularının en yüksek seviyeye ulaştığı bir zaman dilimi olan üç aylara girdiklerini ifade eden Öztürk şunları kaydetti: "İdrak edeceğimiz Regaip kandilinin sevgi, saygı ve hoşgörü ortamının oluşmasına, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularımızın daha da pekişmesine, insani ve ahlaki meziyetlerimizin yeniden yeşermesine vesile olacağına inanıyorum”
MUTLULUK VE HUZURUNA VESİLE OLMASINI TEMENNİ EDİYORUM
Öztürk, “Herkesin rahmet ve mağfiret kapılarının açıldığı bu müstesna gecelerin bereketinden en güzel şekilde yararlanmasını Allah'tan niyaz ediyorum. Bu duygularla tüm İslam aleminin Regaip kandilini tebrik ediyor, bu mübarek gecenin ülkemiz ve tüm insanlık aleminin mutluluk ve huzuruna vesile olmasını temenni ediyorum."
Öztürk, mesajında, Rahmet ve merhamet kapılarının ardına kadar açıldığı, manevi havası çok yüksek, feyzin, bereketin ve güzelliklerin yoğun olarak yaşandığı, yardımlaşma ve dayanışma duygularının en yüksek seviyeye ulaştığı bir zaman dilimi olan üç aylara girdiklerini ifade eden Öztürk şunları kaydetti: "İdrak edeceğimiz Regaip kandilinin sevgi, saygı ve hoşgörü ortamının oluşmasına, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularımızın daha da pekişmesine, insani ve ahlaki meziyetlerimizin yeniden yeşermesine vesile olacağına inanıyorum”
MUTLULUK VE HUZURUNA VESİLE OLMASINI TEMENNİ EDİYORUM
Öztürk, “Herkesin rahmet ve mağfiret kapılarının açıldığı bu müstesna gecelerin bereketinden en güzel şekilde yararlanmasını Allah'tan niyaz ediyorum. Bu duygularla tüm İslam aleminin Regaip kandilini tebrik ediyor, bu mübarek gecenin ülkemiz ve tüm insanlık aleminin mutluluk ve huzuruna vesile olmasını temenni ediyorum."












