
BİRLİK VE BERABERLİK YEMEĞİ
Göreve seçildiği günden itibaren Kırıkkale halkı ile iç içe olmaya devam eden Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı. Geçtiğimiz gün ise Sanayi Mahallesi sakinleri ile muhtarlığın düzenlemiş olduğu birlik beraberlik yemeğine katıldı. Saygılı burada sanayi mahallesi için yapılacak projeler başta olmak üzere Kırıkkale’de devam eden projeler hakkında vatandaşlara bilgi verdi.
ÖNEMLİ ÇALIŞMALARIMIZ VAR
Çalışmaların aralıksız devam ettiğini belirten Saygılı, “ Kırıkkale için çalışmalarımız devam ediyor. Gerek mahallelerimiz gerekse şehir merkezinde önemli çalışmalarımız var. Sizler ile bugün burada olmaktan son derece mutluyum. İnşallah hep birlikte Kırıkkale’miz için güzel çalışmalar yapacağız” ifadelerini kulandı.
TEŞEKKÜRLER
Sanayi Muhtarı Faruk Akbulut Akbulut ise yaptığı konuşmada, Birlik ve beraberlik yemeğine katılan Belediye Başkanı Mehmet Saygılı’ya teşekkür etti. Akbulut, “ Birlik ve beraberlik yemeğimiz belirli aralıklar ile yapılacak. Bizleri davetimizi kırmayıp geldiği için Belediye Başkanımıza teşekkür ediyoruz. Her zaman bizlere destek veriyor. Yemeğimizde ise mahalle sakinleri ile bir araya gelerek sorunları ve talepleri dinledi” diye konuştu.
Göreve seçildiği günden itibaren Kırıkkale halkı ile iç içe olmaya devam eden Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı. Geçtiğimiz gün ise Sanayi Mahallesi sakinleri ile muhtarlığın düzenlemiş olduğu birlik beraberlik yemeğine katıldı. Saygılı burada sanayi mahallesi için yapılacak projeler başta olmak üzere Kırıkkale’de devam eden projeler hakkında vatandaşlara bilgi verdi.
ÖNEMLİ ÇALIŞMALARIMIZ VAR
Çalışmaların aralıksız devam ettiğini belirten Saygılı, “ Kırıkkale için çalışmalarımız devam ediyor. Gerek mahallelerimiz gerekse şehir merkezinde önemli çalışmalarımız var. Sizler ile bugün burada olmaktan son derece mutluyum. İnşallah hep birlikte Kırıkkale’miz için güzel çalışmalar yapacağız” ifadelerini kulandı.
TEŞEKKÜRLER
Sanayi Muhtarı Faruk Akbulut Akbulut ise yaptığı konuşmada, Birlik ve beraberlik yemeğine katılan Belediye Başkanı Mehmet Saygılı’ya teşekkür etti. Akbulut, “ Birlik ve beraberlik yemeğimiz belirli aralıklar ile yapılacak. Bizleri davetimizi kırmayıp geldiği için Belediye Başkanımıza teşekkür ediyoruz. Her zaman bizlere destek veriyor. Yemeğimizde ise mahalle sakinleri ile bir araya gelerek sorunları ve talepleri dinledi” diye konuştu.












