
HALKIMIZ BİZİ YALNIZ BIRAKMADI
Kes kin Belediye Başkanı Dede Yıldırım’ın katıldığı yürüyüşte sık sık darbeciler aleyhine sloganlar konuştu. Cumhuriyet meydanında toplanan vatandaşlara konuşma yapan Başkan Dede yıldırım, “Gün birlik ve beraberlik günüdür. Sen ben yok biz varız” diyerek ilçe halkına seslendi. Başkan Yıldırım yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; “Hizmetinde ve emrinde olmaktan gurur duyduğum Keskinli hemşerilerim, 15 Temmuz gecesi yaşanan darbe teşebbüsünde şehit ve gazilerimiz için mevlit ve demokrasiye sahip çıkma programına hoş geldiniz sefalar getirdiniz.”
HAİNLERİN EMELLERİNE ULAŞAMADI
Yıldırım “Rabbime şükürler olsun, aziz Türk milleti hakkına sahip çıkmıştır, darbe teşebbüsü Türk milletinin azim ve sinesine çarpmış ve dağılmıştır. Demokrasinin itibar ve iffeti kurtarılmıştır. Türkiye tabiri yerindeyse ipten alınmıştır. Hainlerin emellerine ulaşmasını engelleyen asil duruş gösteren bu büyük Türk milletiyle ne kadar övünsek azdır.”
İLK MEYDANLARA İNEN DE BİZLER OLDUK
Yıldırım “Kimse bizim samimiyetimizi sınamasın bizler bir kez daha şerefli duruşumuzu göstererek darbe girişiminin daha ilk dakikalarında her türlü darbeye karşı olduğumuzu, hükümetin yanında olup demokrasiye sahip çıkılması gerektiğini söyledik ve ilk meydanlara inende bizler olduk. En kötü demokrasinin en iyi darbeden daha iyi olduğunu tarih bize daha yaşattı tecrübe edindik.”
YARALARI SARALIM KARDEŞLİĞİMİZİ DİRİ TUTALIM
Yıldırım yaptığı konuşmada, “Bu darbe girişimi hepimize yapılmıştır, sadece hükümete yapılmamıştır, ne mutlu bizlere ki kalkışmanın beli kırılmıştır. Yaraları saralım kardeşliğimizi diri tutalım. Türk´ün gücünü ve kudretini gören dünya şaşkın, bizi bir Libya, bir Mısır, bir Tunus zannedenler gördüler ki nasıl 100 yıl önce Çanakkale geçilmez diyen ataların evlatları bu gün de vatanı böldürtmeyeceğini bir kez daha ispatladı ve bundan sonrada böyle şeylere yeltenenlerin boyunun ölçüsünü alacağını gösterdik.”
GÜN DAYANIŞMA GÜNÜDÜR
Yıldırım yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi “Çünkü bu necip milletin adı Türk milletidir, burası Türkiye Cumhuriyetidir. Şu an savunmamız vatansa gelin, gün birlik beraberlik günü. Sen ben yok biz varız. Topyekûn mücadele edersek anlam kazanır. Gün dayanışma günüdür. Gün kardeşliği tescil etme günüdür. Gün büyük düşünme günüdür. Gün istiklalimize sahip çıkma günüdür. Gün küçük hesap yapanları mağlup etme yerle bir etme günüdür. Hani diyordu ya şair: “Asım´ın nesli. Diyordum ya, nesilmiş gerçek… İşte çiğnetmedi namusunu, çiğnetmeyecek” diyerek konuşmasına son verdi.
Kes kin Belediye Başkanı Dede Yıldırım’ın katıldığı yürüyüşte sık sık darbeciler aleyhine sloganlar konuştu. Cumhuriyet meydanında toplanan vatandaşlara konuşma yapan Başkan Dede yıldırım, “Gün birlik ve beraberlik günüdür. Sen ben yok biz varız” diyerek ilçe halkına seslendi. Başkan Yıldırım yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; “Hizmetinde ve emrinde olmaktan gurur duyduğum Keskinli hemşerilerim, 15 Temmuz gecesi yaşanan darbe teşebbüsünde şehit ve gazilerimiz için mevlit ve demokrasiye sahip çıkma programına hoş geldiniz sefalar getirdiniz.”
HAİNLERİN EMELLERİNE ULAŞAMADI
Yıldırım “Rabbime şükürler olsun, aziz Türk milleti hakkına sahip çıkmıştır, darbe teşebbüsü Türk milletinin azim ve sinesine çarpmış ve dağılmıştır. Demokrasinin itibar ve iffeti kurtarılmıştır. Türkiye tabiri yerindeyse ipten alınmıştır. Hainlerin emellerine ulaşmasını engelleyen asil duruş gösteren bu büyük Türk milletiyle ne kadar övünsek azdır.”
İLK MEYDANLARA İNEN DE BİZLER OLDUK
Yıldırım “Kimse bizim samimiyetimizi sınamasın bizler bir kez daha şerefli duruşumuzu göstererek darbe girişiminin daha ilk dakikalarında her türlü darbeye karşı olduğumuzu, hükümetin yanında olup demokrasiye sahip çıkılması gerektiğini söyledik ve ilk meydanlara inende bizler olduk. En kötü demokrasinin en iyi darbeden daha iyi olduğunu tarih bize daha yaşattı tecrübe edindik.”
YARALARI SARALIM KARDEŞLİĞİMİZİ DİRİ TUTALIM
Yıldırım yaptığı konuşmada, “Bu darbe girişimi hepimize yapılmıştır, sadece hükümete yapılmamıştır, ne mutlu bizlere ki kalkışmanın beli kırılmıştır. Yaraları saralım kardeşliğimizi diri tutalım. Türk´ün gücünü ve kudretini gören dünya şaşkın, bizi bir Libya, bir Mısır, bir Tunus zannedenler gördüler ki nasıl 100 yıl önce Çanakkale geçilmez diyen ataların evlatları bu gün de vatanı böldürtmeyeceğini bir kez daha ispatladı ve bundan sonrada böyle şeylere yeltenenlerin boyunun ölçüsünü alacağını gösterdik.”
GÜN DAYANIŞMA GÜNÜDÜR
Yıldırım yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi “Çünkü bu necip milletin adı Türk milletidir, burası Türkiye Cumhuriyetidir. Şu an savunmamız vatansa gelin, gün birlik beraberlik günü. Sen ben yok biz varız. Topyekûn mücadele edersek anlam kazanır. Gün dayanışma günüdür. Gün kardeşliği tescil etme günüdür. Gün büyük düşünme günüdür. Gün istiklalimize sahip çıkma günüdür. Gün küçük hesap yapanları mağlup etme yerle bir etme günüdür. Hani diyordu ya şair: “Asım´ın nesli. Diyordum ya, nesilmiş gerçek… İşte çiğnetmedi namusunu, çiğnetmeyecek” diyerek konuşmasına son verdi.












