
ASANSÖRLÜ KONTEYNİR SİSTEMİ
Daha önceleri sadece konteynır kullanılan İlçede bu uygulama çevre ve görüntü kirliliği ile kötü kokuya neden olurken çöp konteynırları yerine içerisine atılan çöpleri yer altında bulunan haznesinde sıkıştıran asansörlü çöp konteynırlarını getirdi. Belediye bu yöntemle ilçede eski usul çöp toplama yöntemlerini tarihe karıştırırken uygulamayla hem çevreye yayılan kötü kokuların önüne geçti, hem görüntü kirliliğinin hem de çöp konteynırlarının boşaltılması esnasında daha önce yaşanan sıkıntıların önüne geçmiş oldu. Diğer belediyelere örnek olacak bir çalışmayla ilçesine daha nezih ve ferah bir ortam sağlayanYahşihan belediyesinin yeni getirdiği asansörlü çöp konteynır sistemi ilçe halkı tarafından memnuniyetle karşılanırken Yahşihan İlçesinde yapılan bu projenin yakın bir tarihte diğer belediyeler tarafından da kabul görmesi bekleniyor.
HER ŞEY YAHŞİHAN HALKI İÇİN
Özellikle yaz aylarında çöp konteynırları içerisinde biriken çöplerin sıkıntıya neden olduğunu ifade eden Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur eski sistemle çöp konteynırlarının özellikle yaz aylarında günde birkaç defa boşaltılması gerektiğini bu yöntemle çöplerin yer altında bulunan haznede sıkıştırılarak bekletildiğini dile getirdi. Yeni sistemle hem gün içerisinde hem de çöp alım aşamasında yaşanan kötü kokuların ve kirli görüntülerin önüne geçildiğinin altını çizen Belediye Başkanı Sungur, "Yeni sistemde çöp alımı da çöp arabasına kendi sistemi ile nakil yapıyor. Bu aşamada da çevrede herhangi bir kirlilik oluşmuyor. Hem konteynırlarımız fazla çöp nedeniyle taşmıyor hem de kötü görüntüler ortadan kalkıyor. Özellikle yaz aylarında çöp olan bölgelerdeki sinek oluşumlarının da bu yöntemle önüne geçilmiş oluyor. Her şey halkımızın refahı için" dedi.
Daha önceleri sadece konteynır kullanılan İlçede bu uygulama çevre ve görüntü kirliliği ile kötü kokuya neden olurken çöp konteynırları yerine içerisine atılan çöpleri yer altında bulunan haznesinde sıkıştıran asansörlü çöp konteynırlarını getirdi. Belediye bu yöntemle ilçede eski usul çöp toplama yöntemlerini tarihe karıştırırken uygulamayla hem çevreye yayılan kötü kokuların önüne geçti, hem görüntü kirliliğinin hem de çöp konteynırlarının boşaltılması esnasında daha önce yaşanan sıkıntıların önüne geçmiş oldu. Diğer belediyelere örnek olacak bir çalışmayla ilçesine daha nezih ve ferah bir ortam sağlayanYahşihan belediyesinin yeni getirdiği asansörlü çöp konteynır sistemi ilçe halkı tarafından memnuniyetle karşılanırken Yahşihan İlçesinde yapılan bu projenin yakın bir tarihte diğer belediyeler tarafından da kabul görmesi bekleniyor.
HER ŞEY YAHŞİHAN HALKI İÇİN
Özellikle yaz aylarında çöp konteynırları içerisinde biriken çöplerin sıkıntıya neden olduğunu ifade eden Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur eski sistemle çöp konteynırlarının özellikle yaz aylarında günde birkaç defa boşaltılması gerektiğini bu yöntemle çöplerin yer altında bulunan haznede sıkıştırılarak bekletildiğini dile getirdi. Yeni sistemle hem gün içerisinde hem de çöp alım aşamasında yaşanan kötü kokuların ve kirli görüntülerin önüne geçildiğinin altını çizen Belediye Başkanı Sungur, "Yeni sistemde çöp alımı da çöp arabasına kendi sistemi ile nakil yapıyor. Bu aşamada da çevrede herhangi bir kirlilik oluşmuyor. Hem konteynırlarımız fazla çöp nedeniyle taşmıyor hem de kötü görüntüler ortadan kalkıyor. Özellikle yaz aylarında çöp olan bölgelerdeki sinek oluşumlarının da bu yöntemle önüne geçilmiş oluyor. Her şey halkımızın refahı için" dedi.












